Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die toevallig weet waar ik de productiedatum kan vinden
Iemand die toevallig weet waar ik de productiedatum kan vinden
Misschien heb er overheen gelezen maar wat zijn de grote verschillen dan? Ik ga hem morgen ophalen.
De 2016 heeft een snellere finale?
En welke raden jullie aan en waarom? Tnx!!
Stijghoogte van de nieuwe is anders, gaat iets hoger. Voor de rest de crackling cakes (redelijk hetzelfde) cake 2 is wat sneller geworden (en iets minder uitgewerkt naar mijn mening) en de finale cake is geen all at once meer maar een stuk trager.
Ah oké! Gezien de bebouwing is hoogte misschien een voordeel maar verder vind ik de 2016 (van filmpjes) wel erg dik en de finale maakt het natuurlijk echt af! Ben benieuwd wat "een stuk trager" is.. hoort wel een rambak te zijn natuurlijk.
Het is de eerste keer dat ik de Transbomber haal dus indrukwekkend zal hij sowieso zijn.
Voor mij ook het 1e jaar. Een rambak blijft het zeker hoor, alleen de crackling en crackling mines brengen al een hoop chaos, dus daar zal het niet aan liggen.
Voor het eerst hier op VWC.
Heb ook een TB besteld mede door de filmpjes die ik had gezien van oud&nieuw 16/17 hier op de site.
Gave bak zeg!,...En ben dus érg benieuwd naar hoe deze bij mij gaat presteren.
Is er ook al iets bekend over het doorlonten vanaf fabriek bij de versie van dit jaar?
Ben nl helemaal geen vuurwerk expert en heb eigenlijk geen zin om te gaan zitten klooien met zo’n cake, puur uit veiligheid overigens.
Voor het eerst hier op VWC.
Heb ook een TB besteld mede door de filmpjes die ik had gezien van oud&nieuw 16/17 hier op de site.
Gave bak zeg!,...En ben dus érg benieuwd naar hoe deze bij mij gaat presteren.
Is er ook al iets bekend over het doorlonten vanaf fabriek bij de versie van dit jaar?
Ben nl helemaal geen vuurwerk expert en heb eigenlijk geen zin om te gaan zitten klooien met zo’n cake, puur uit veiligheid overigens.
Doorlonten is niet lastig, zoals ik gedaan heb iig. Hoef je naar mijn idee geen expert voor te zijn. Tiewraps en schilderstape gebruiken om reserve lont van bak 1 aan 1e lont van bak 2 enz. (Twijfel of ik dit mag zeggen... Dus zo niet laat het aub even weten!) Verder de blokken met ductape aan elkaar maken/samenvoegen.
doorlonten is niet nodig, rubro heeft een eiegen systeem waardoor er aan de zijkant van elke cake een vlam onstaat die automatisch de volgende cake aansteekt. cakes zijn ook vastgeplakt aan de onderkant.
ik zie wel dat bij de 2016 versie de lonten nog kruizen in het midden waardoor er een tussenschotje nodig is om overslag te voorkomen en bij de 2017 versie hebben ze dit opgelost, hoofden reserver lonten zitten mooi aan de buitenkant.
Ik heb de 2016 versie, en ga vanavond eens kijken of het doorlonten nog nodig lijkt. Ik denk dat ik de cakes voor de zekerheid even lostrek, en toch aan elkaar knoop. Ook een schotje toevoegen. Zekerheid voor alles.