Transbomber

Ik heb deze daar ook live gezien (voor de eerste keer), was echt een prima box! Hopelijk is dit de 2017 versie.

Spijttt. Kan hem voor 100 nog halen, maar twijfel alsnog. Zeker omdat die prijs wel hoger is dan jaar wachten.

Zojuist heb ik deze ook in Voorst gezien. Was dikke prima! Schoot fatsoenlijk hoog, maar niet te hoog. Met name de Crackling mine was erg goed. Dat gaat vet klinken in de straat! Als dit de 2017 versie is (en dat lijkt er wel op), hoeft niemand zich zorgen te maken.

Gelukkig dan de positieve films en ervaringen. Zou echt doodzonde zijn als deze een stuk minder zou worden.

Blijf de finale van de 2016 toch beter vinden die ging echt van prrrttttt alles bombettes tegelijk in de lucht en nu gaan ze wat langzamer achter elkaar.

Ik ben in ieder geval gerustgesteld, was ff bang dat het drie keer niks was, maar het is toch nog redelijke chaos en leuk voor het publiek denk ik ;)

Ik ben in ieder geval gerustgesteld, was ff bang dat het drie keer niks was, maar het is toch nog redelijke chaos en leuk voor het publiek denk ik ;)

Vind de crackling al een stuk beter overkomen, maar de finale blijft wel zonde. Vooral omdat er NIKS aan veranderd zou worden volgens Rubro. Maar we gaan het meemaken, hij doet het lang niet zo slecht als ik gedacht had idd.

Vind de crackling al een stuk beter overkomen, maar de finale blijft wel zonde. Vooral omdat er NIKS aan veranderd zou worden volgens Rubro. Maar we gaan het meemaken, hij doet het lang niet zo slecht als ik gedacht had idd.

Ik schiet deze toch niet standalone dus qua finale vind ik het niet erg als die wat anders is ;)

Ziet er al beter uit dan voorgaande demo filmpjes maar vind vooral de langzamere finale cake echt jammer. Heb nog meer echte rambakken dus ga deze als afsluiting van het 18 uur project schieten

IMG_8337.jpg

Ehm... dit is een transbomber toch? Cakes zaten ook los in de doos... ben wel benieuwd wat er nu uit die laatste cake zonder nummer gaat komen dan en die eerste die van een ander merk is:bonk:

dit was bij sommige transbombers vorig jaar ook het geval , is een cake uit de rumble in the jungle helaas komt die cake kwa effect niet in de buurt van wat het hoort zijn te van transbomber
wel is de effect grote net zo groot

Daar was ik al bang voor.... op zich mooie cake van de rumble maar past niet in het geheel natuurlijk... maar hopen dat de cake 4 wel goed is.. vond het ook al raar dat alle cakes er los in zaten en niet met rubro systeem zitten. Onderkanten zaten niet vastgelijmd.

Back
Bovenaan