Transbomber

Ik las al dat de Rumble in the Jungle 2017 versie ook geen rubrosysteem heeft, dit is toch een soortgelijke box, dus zou goed kunnen dat de 2017 versie dit niet heeft, iemand die dit weet?

Ik heb hem even losgetrokken uit de doos en zoals je kunt zien heeft ook de 2017 versie het rubrosysteem.
20171229_004131.jpg

Allemaal hartelijk dank voor de reacties mbt mijn vraag over de TB cake en wel of niet doorlonten.
Nogmaals, ben een rooky op dit gebied, laatste keer dat ik VW heb gekocht was een jaar of tien jaar geleden, een zware Chinese rol. Maar die cakes’s vindt ik erg mooi!,..vandaar.
Tussenschot vindt ik wel een goeie,..dat zal ik ff checken, wellicht nog xtra beveiligen met alu folie.
Verder boel ‘slopn’dat lijkt mij persoonlijk dus niks.
Ik gok op een goed exemplaar!,.....:-)
Nogmaals dank Guy’s!

Wat vreemd, die van mij had dat niet. Hoe kan ik zien welk productiejaar het betreft?
Ik was er van uit gegaan dat ik de 2017 versie heb aangezien de winkelier dit zei en er ook DE Transbomber op de doos staat, in plaats van enkel Transbomber.

Dan heb je 100% zeker de 2017!

Bij de 2016 zitten ze er wel in, maar in mijn exemplaar ook niet. Dus wellicht een maandagochtend Chinees aan de batch gewerkt.

Ik had de 2016 versie, maar geen lonten te bekennen. Zelf maar gedaan.

Vorig jaar dus ook twee gekocht en niet doorgelont er vanuitgaande dat het Rubro systeem het wel zou doen, maar niets was minder waar. Hij kon gewoon vier keer in totaal elke cake aangestoken worden.

Vorig jaar dus ook twee gekocht en niet doorgelont er vanuitgaande dat het Rubro systeem het wel zou doen, maar niets was minder waar. Hij kon gewoon vier keer in totaal elke cake aangestoken worden.

persoonlijk zou ik ze gewoon even los halen en checken om dit probleem te ver komen
als het rubro systeem erin zit werkt het prima maar dat is mijn mening

Even papier bij de lontjes weg halen, cakes strak tegen elkaar zetten, tape er omheen en terug in de doos zetten :)

Mhnghh,....van deze verhalen nu weer wordt ik toch wat onrustig,...
Voor de ‘Diehards’ hier, die al jaren met groot VW bezig zijn is sit gesneden koek.
Ik ben ‘maar’ een hele gewone consument die zich verdiept in dit soort materie.
Toch wel gek dat je iets koopt voor €100.- en dat het eigenlijk niet in orde is.
Zeker met tricky spul als VW is dat toch wel raar eigenlijk.

Nou ja,..ik kijk wel wel wat ik morgen binnen krijg en wat ‘jullie’ nog allemaal voor zinnigs kunnen schrijven!

Dank vast!

Voor de ‘Diehards’ hier, die al jaren met groot VW bezig zijn is sit gesneden koek.
Toch wel gek dat je iets koopt voor €100.- en dat het eigenlijk niet in orde is.

Nou ja,..ik kijk wel wel wat ik morgen binnen krijg en wat ‘jullie’ nog allemaal voor zinnigs kunnen schrijven!

Dank vast!

niemand in jou omgeving die dit voor je kan doen? anders even bij je dealer vragen, die weten het ook wel.

Dank vast!

In theorie zou die van zelf netjes door moeten gaan...
Maar om die kleine kans van opnieuw aansteken te voorkomen neem ik het zekere voor het onzekere :)

Dank vast!

of gewoon de reservelont aan het hoofdlont vast maken.
dat is het beste voor een leek.
niet knutselen of opensnijden van cakes.

gewoon reserverlont van cake 1 naar hoofdlont cake 2, reservelont cake 2 naar hoofdlont cake 3 enz enz.

lontjes met een lusje/knopje aan elkaar.. overige deel lont langs het andere lont, schildertape erop.

zorgen dat de lonten op de cake getaped zijn die er na komt.

Heb je iets vertraging, maar het loopt in 1 spel door.

Back
Bovenaan