Pyroblom
VWC lid
Bedankt voor het delen. Zo te zien stond ik ongeveer pal naast je die avond![]()
Als jij ook op die blauwe (ijskoude!) loods stond, dan ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het delen. Zo te zien stond ik ongeveer pal naast je die avond![]()
Lekker filmpje! Was dit een 2017 versie? Vind hem er prima uitzien hoor. Gegarandeerd chaos in de straat.
Als jij ook op die blauwe (ijskoude!) loods stond, dan ja!
Inderdaad mag echt niet klagen zoals op de film van Raider.In de straat sta je er ook nog eens dichter op gaat goed komen.
Alleen cake 3 is misschien z'n €18,75 (nog) waard, maar ik word er heet noch koud van.
Ik ga er maar vanuit dat deze vorig jaar veel dikker was, of dat er voor een lage prijs geen 30mm bakken te krijgen waren bij freakacties. Want ik begrijp niets van het enthousiasme rond deze 144 1" tubes met crackling en goud.
Alleen cake 3 is misschien z'n €18,75 (nog) waard, maar ik word er heet noch koud van.
Ik ga er maar vanuit dat deze vorig jaar veel dikker was, of dat er voor een lage prijs geen 30mm bakken te krijgen waren bij freakacties. Want ik begrijp niets van het enthousiasme rond deze 144 1" tubes met crackling en goud.
Beste cakebox gaat echt totaal niet op,
Dat werd vorig jaar ook steeds gezegd, maar deze bak kreeg in menig straat gewoon applaus en gejuich van het publiek
tja je mag anders van mening zijn maar er is gewoon gestemd en hij is wel als beste cakebox van 2016 verkozen dus het gaat wel gewoon opzo werkt het met stemmen.
Ik zeg daar volgens mij helemaal niks over? .
Beste cakebox gaat echt totaal niet op, vorig jaar niet en zeker dit jaar niet.
Heb deze box dit jaar voor het eerst besteld, puur voor het spektakel. Qua effecten misschien niet fantastisch maar alles met elkaar wel indrukwekkend. Ik ben er hoe dan ook blij mee. Vind het ook typisch Nederlands om iets succesvols zo snel mogelijk de kop in te drukken. Hoe meer aandacht hoe kritischer mensen gaan beoordelen. Wat al veel gezegd is, in je eigen straat zal deze wel spektakel leveren, hoe dan ook!
De Transbomber die ik gisteren heb gezien vond ik goed. Grote boeketten, lekker tempo en mooie effecten. Welke versie het was weet ik niet: