Transbomber

ppfff ik vind dit wel een verschil met vorig jaar . en toen had ik mijn twijfels of het wel waar gemaakt kon worden wat we gezien hadden op de rubro demo maar dat werd dubbel en dwars met oud en nieuw waar gemaakt . maar laten we hopen dat het goed komt , maar persoonlijk heb ik hier nu twijfels over denk dat rubro dit jaar deze wat terug gevoerd hebben om hem zeker door de keuring te krijgen gezien hoe transbomber het deed met oud en nieuw afgelopen jaar waar ook menig freak spraak over de spreiding van de crackling

Begreep in de zomer nog uit dit topic dat Rubro hem ongewijzigd wilde laten. De boeketten iets hoger laten knallen is prima, maar om het effect in te perken zou zonde zijn. Echter ga ik er vanuit dat dit nog een vochtig exemplaar is. Ik heb vertrouwen in Rubro, komt vast weer goed de 31e!

Na alle positieve verhalen besloten om deze aan te schaffen. Krijg hem ook nog gratis van Valk dus denk dat ik er 1 om 18:00 en 1 om 0:00 doe.

Gisteren voorbij zien komen op de demo van Huisman. Cake 1 en 2 is traag en er zit weinig kracht in. Cake 3 en 4 is het mooiste. Wel jammer dat helft alleen goed is.

Ik heb 'm nooit wat gevonden en heb de hype nooit begrepen. Pyrotechnisch is en was het absoluut geen hoogstandje. Vrij eenvoudige effecten. Het gene wat de box spectaculair maakt(e), het tempo en de lage stijghoogte, is nu grotendeels weg.

Ik heb 'm nooit wat gevonden en heb de hype nooit begrepen. Pyrotechnisch is en was het absoluut geen hoogstandje. Vrij eenvoudige effecten. Het gene wat de box spectaculair maakt(e), het tempo en de lage stijghoogte, is nu grotendeels weg.

Zo,n 10 jaar terug hield ik absoluut niet van de (softe) nederlandse crackling, dit is de laatste jaren positief aan het veranderen. Maar de films die we nu zien zijn idd echt matig helaas. Mis de agressie van de crackling, qua tempo doet het me ook weinig en inderdaad de finale lijkt ook wat aangepast.

De secret salute deed het zelfs beter dit jaar als ik de films zo zie:bonk: maargoed, genoeg nu over de Transbomber, we gaan het meemaken de 31e:D

Kan allemaal wel niet pyrotechnisch verantwoord zijn, maar als iedereen in de straat staat te juichen heb je wel een doel bereikt. Genieten van mooie en aparte effecten doen de meeste “normale” vuurwerk kijkers toch niet. Je doet het ook wel een beetje voor het publiek wat mij betreft, en ik denk dat dit voor mensen hier geldt.

Wat ik dan toch jammer vindt is dat winkeliers mij gegarandeerd hebben dat die hetzelfde zou zijn als 2016. Ik had gevraagd of ze die nog op voorraad hadden. Dan maar toch even aandringen tijdens het ophalen want want er waren er nog een aantal. Ik word niet warm van de nieuwe versie

Wat ik dan toch jammer vindt is dat winkeliers mij gegarandeerd hebben dat die hetzelfde zou zijn als 2016. Ik had gevraagd of ze die nog op voorraad hadden. Dan maar toch even aandringen tijdens het ophalen want want er waren er nog een aantal. Ik word niet warm van de nieuwe versie

Kan natuurlijk ook met vocht te maken hebben, ze zijn pas net binnen in Nederland begreep ik. Ik denk dat hij in de straat nog steeds prima over komt.

Even de spanning opkrikken hoor. Dit is nog wel de slapste uitvoering die ik tot nu gezien heb! Dit is de Duitse versie, maar lijkt mij gewoon exact dezelfde als die Nederland geleverd krijgt.

Even de spanning opkrikken hoor. Dit is nog wel de slapste uitvoering die ik tot nu gezien heb! Dit is de Duitse versie, maar lijkt mij gewoon exact dezelfde als die Nederland geleverd krijgt.

Pff dit is inderdaad echt een schim van wat ik in eerder gezien heb. Hopen dat ze er de 31e beter uitzien maar ik ga toch informeren of ze er een uit 2016 hebben staan.

Uiteraard wil een leverancier ook dat dit artikel hetzelfde blijft. Dit wordt dan ook verteld naar de winkeliers toe. Het blijft uiteraard handwerk en kan altijd net anders uitvallen als andere jaren. Maar zoals ik het nu zie ziet het er nog steeds goed uit

Dat ziet er inderdaad een stuk magerder uit, ik heb hem een dit jaar niet bij want kon bij niet dat die weer zo zou zijn.

Back
Bovenaan