In Oss is die 99
https://knalkoning.nl/artikel/transbomber-box
https://knalkoning.nl/artikel/transbomber-box
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij is toch zo'n beetje overal 99 euro?
Ik heb begrepen dat de 2017 versie wel gekooid is en anders verpakt is in een karton.
Ja heb ik vorig jaar gedaan maar het rubro systeem was sneller dan mijn (voor de zekerheid) doorlonten. Had namelijk echt geen moeite gedaan met het doorlonten (aan elkaar geknoopt en tussen de cakes geduwd) en ging soepel zonder een enkele vertraging af.Ik heb de 2016 versie. Nou ben ik benieuwd... hij heeft het bekende rubrosysteem, maar op video's zie ik een vertraging. Zitten er ook nog reservelonten aan die ik zelf kan doorlonten?
De 2017 versie inmiddels in de bunker staan! Zal morgen als ik tijd heb foto's maken![]()
Ik heb begrepen dat de 2017 versie wel gekooid is en anders verpakt is in een karton.
Ik heb net als het goed is de 2017 versie gezien, aangezien deze niet zo laag knalde als wat je op alle filmpjes ziet van de 2016 versie.
En hij is qua boeketgrootte en burst gewoon helemaal hetzelfde! Een leuke box die het publiek wel enthousiast kreeg. Al was het zeker niet zo´n top box als ik had verwacht helaas, de 4 Seasons van Rubro kwam daarna en was echt een heel stuk dikker. Grotere boeketten, net wat hardere burst en veel mooier. Voor €75,- wat veel mensen hebben betaald is het een leuke box, maar voor meer zou ik 'm niet kopen persoonlijk. Maar dat heeft ook wel te maken met dat ik al m'n vuurwerk in de freakacties koop en veel mooier vuurwerk vaak kan halen voor dat geld.
Maar er is dus niks aan de box veranderd! Behalve de stijghoogte is iets opgeschroefd, waardoor ie nu 100% niet wordt afgekeurd. Alsnog gaat ie zeker niet hoog dus niet bang wezen daarvoor. Gewoon een normale stijghoogte.
Ik heb net als het goed is de 2017 versie gezien, aangezien deze niet zo laag knalde als wat je op alle filmpjes ziet van de 2016 versie.
En hij is qua boeketgrootte en burst gewoon helemaal hetzelfde! Een leuke box die het publiek wel enthousiast kreeg. Al was het zeker niet zo´n top box als ik had verwacht helaas, de 4 Seasons van Rubro kwam daarna en was echt een heel stuk dikker. Grotere boeketten, net wat hardere burst en veel mooier. Voor €75,- wat veel mensen hebben betaald is het een leuke box, maar voor meer zou ik 'm niet kopen persoonlijk. Maar dat heeft ook wel te maken met dat ik al m'n vuurwerk in de freakacties koop en veel mooier vuurwerk vaak kan halen voor dat geld.
Maar er is dus niks aan de box veranderd! Behalve de stijghoogte is iets opgeschroefd, waardoor ie nu 100% niet wordt afgekeurd. Alsnog gaat ie zeker niet hoog dus niet bang wezen daarvoor. Gewoon een normale stijghoogte.
Al was het zeker niet zo´n top box als ik had verwacht helaas, de 4 Seasons van Rubro kwam daarna en was echt een heel stuk dikker.
Mee eens, maakte weer veel indruk! Alleen had ik het idee dat cake 2 iets minder grote boeketten gaf.
De Transbomber 2017:
Foto's
Ergens ook wel logisch. De 4 Seasons is 30mm, 500 gram zwaarder en wat adviesprijs betreft ook 20 tot 50 euro duurder.
Waar was de burst mee te vergelijken?
Zo te zien verschillen de meningen nu al. MasterBSC zegt leuke box, jij een indrukwekkende box (als ik dat zo mag zeggen).
Bedankt!!![]()
Is de Transbomber nu even hoog als de topboxen van Elite Brand? Weet jij dat?![]()
Zowaar.. ik heb hem gefilmd!