Transbomber

Als het bovenste filmpje zie vrees is voor het ergste..

Daar gaan we weer haha;) De boel word weer lekker gejinxt:bonk:
Btw dat filmpje al aardig vaak bekeken vanaf oktober geloof ik, wat een beest:) Niks aan veranderen dan word dit gewoon weer de topper van het jaar:) Stijghoogte is wat mij betreft prima, publiek iets naar achter en gaan met die banaan

Daar gaan we weer haha;) De boel word weer lekker gejinxt:bonk:
Btw dat filmpje al aardig vaak bekeken vanaf oktober geloof ik, wat een beest:) Niks aan veranderen dan word dit gewoon weer de topper van het jaar:) Stijghoogte is wat mij betreft prima, publiek iets naar achter en gaan met die banaan

Hoevaak is er al niet vuurwerk afgekeurd omdat de crackeling te laag gaat ? Dus nee niks. gejinx, je ziet de crackeling bijna de grond raken

In die film wel inderdaad, gelukkig stond daar niemand onder:D, andere films vind ik t meevallen..

Zit zooooo te twijfelen om deze er toch nog bij te nemen.. Budget is eigenlijk op en heb bijv de Snowstorm al, maar dit is toch echt wel een 'juich' blokje..

In die film wel inderdaad, gelukkig stond daar niemand onder:D, andere films vind ik t meevallen..

Zit zooooo te twijfelen om deze er toch nog bij te nemen.. Budget is eigenlijk op en heb bijv de Snowstorm al, maar dit is toch echt wel een 'juich' blokje..

Mijn Pa stond er onder te filmen, tussen het geknetter :D. Dat is dan weer dit filmpje geworden:

Ik heb ‘m vorig jaar voor de zekerheid zelf doorgelont maar het Rubro systeem werkte naar behoren en sneller dan mijn doorlonten. Zo ver ik begrijp staan de cakes tegen elkaar aan en steken op die manier elkaar aan.

Door Rubro? Ik vraag het, omdat ik wil weten of ik m zo de fik in kan steken, of toch aan de slag moet...

Geen idee eigelijk. De lonten zaten tegen elkaar. Dus bij nader inzien denk ik dat dit wel het standaard doorlontsysteem van Rubro kan zijn. Ik zou m gwn even checken en anders moet je toch aan de slag.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan