Transbomber

Ai, productie van dat doorlontsysteem is ook niet loepzuiver: mijn cake 3 heeft geen meerdere lonten, enkel 1 visco voor- en achteraan, en cake 4 enkel bij de 1e lont ipv 2e. Betwijfel of 1 visco het bundeltje van 5 van de volgende ontvlamt? Even kaal tegen elkaar aanzetten maar?

Dus wat is de nu de beste oplossing voor het schieten. Zelf doorlonten of zo met die lontjes. En als je zelf doorlont neem ik aan dat je beste die andere lontjes kan bedekken toch.

Neuh, bedekken hoeft niet. Kijk, als de ene cake aan het einde zo'n bundel lontjes heeft, steekt die de enkele visco van de volgende cake wel aan, dat is geen probleem. Dus als je cakes op die manier goed aansluiten hoef je verder sowieso niks te doen :) even voelen of papiertje ff scheuren om te kijken. Sluiten slechts enkele lonten op elkaar aan, is het wel beter die even lekker tegen mekaar te snoeren met een ti-wrap

IMG_1074.jpg
Ik heb 2 x cake 4 in mijn transbombers zitten. Dus ga maar met zilverfolie aan de gang of heeft iemand anders een beter idee

Neuh, bedekken hoeft niet. Kijk, als de ene cake aan het einde zo'n bundel lontjes heeft, steekt die de enkele visco van de volgende cake wel aan, dat is geen probleem. Dus als je cakes op die manier goed aansluiten hoef je verder sowieso niks te doen :) even voelen of papiertje ff scheuren om te kijken. Sluiten slechts enkele lonten op elkaar aan, is het wel beter die even lekker tegen mekaar te snoeren met een ti-wrap

Ok maar bij mij komen ze ook allemaal in het midden samen. Zit wel karton tussen. Dus in princiepe zou die zo al goed moeten zijn. Haal hem toch denk ik voor zekerheid eruit en ti repje kan nooit kwaad Hihi

Mag ik alvast de voorzichtige conclusie trekken dat de fabrikant er een zooitje van heeft gemaakt bij de productie van de Transbomber? Misschien door de hype een plotselinge grote vraag en haastige spoed is zelden goed...

ik heb gelukkig dan wel een goeie die van mij hebben ale 4 gewoon rood folie
ik heb trouwens doorgelont met t-raps

Ik heb ook 2 keer cake 2? Ik ga hem gewoon afsteken als die niet klopt ga ik terug...

Inderdaad, als cake 1 en 3 bij mij anders (Rumble in the jungle?) zijn, dan ga ik daar zeker melding van doen. Zou betekenen dat 50% van de cakebox anders is. Wellicht dus helemaal geen crackling.

Als je hem afsteekt heeft terug gaan niet veel zin, behalve om het te melden. Dan moet je nu terug gaan ...

Transbomber, de cakebox die blijft verrassen...:bonk:
Ik heb gelukkig de 4 originele met rood folie en zonder andere labels (De Knallende Ketel). Maar ook bij zitten er in 2 cakes 5 lonten... Heb ik misschien dan 2x de 'at once'?

Ik heb cake 2 en 4 doorgelont en 1 en 3... Vond ik zelf de mooiste combi, afgaand op de productfilms

Vandaag 2 Transbombers opgehaald bij TP. Allebei de dozen cake 1 met Geischa-folie, wel volgens het etiket hetzelfde artikelnummer als de 3 andere cakes. Gaat gewoon de lucht in, we zien wel wat er uit komt, is trouwens in het midden geplaatst van onze finalebatterij.

IMG_7241.jpg

IMG_7244.jpg

Back
Bovenaan