pyroboyoss
VWC lid
Ik was vandaag terug geweest naar de winkel om het te melden. En ze zeiden wij hebben Deze ook geschoten met 2 geisha folies op onze demo. Maja heb em wel kunne wisselen naar 1 folie van geisha ipv 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag 2 Transbombers opgehaald bij TP. Allebei de dozen cake 1 met Geischa-folie, wel volgens het etiket hetzelfde artikelnummer als de 3 andere cakes. Gaat gewoon de lucht in, we zien wel wat er uit komt, is trouwens in het midden geplaatst van onze finalebatterij.
Bekijk bijlage 31284
Bekijk bijlage 31285
Mijn Transbomber ook even gechecked vanmorgen, heb wel 1 t/m 4 erin waarvan 2 met rode folie en 2 met Geisha folie.
Niks mis mee of..?
Hallo allen, ik ben nieuw hier heb me even aangemeld omdat ik een beetje zit met het volgende. Ik weet weinig van vuurwerk af om niet te zeggen niks. Heb net als jullie zo'n transbomber cake gekocht leek me wel leuk maar, ik snap inmiddels helemaal geen fuck meer van alle "lont verhalen over deze cake. Ik heb hem dus met 4x rode folie. Het doorlont princiepe opzich snap ik wel. Van de eerste reserve lont naar het 2de "aansteeklont" enz enz. Maar is dat bij deze cake nou ook nodig of heeft dat fabriek dat al voor me gedaan? Dat er een paar pauze's inkomen boeit mij niet zo. Ik wil dat ding gewoon 1x afsteken en dan wachten tot ze alle 4 "leeg zijn. Wie kan deze sukkel een beetje helpen?
Zoals ik gisteren kon zien zitten er een stuk of 3 a 4 stukjes roze viscolont bijna aan onderkant waar het groene lont erin/eruit komt... waarschijnlijk zal box op deze manier 1 voor 1 afgaan.. ik neem dat risico zelf niet en lont box zelf door ..ook omdat ik er 2 tegelijkertijd schiet en dit zo synchroon mogelijk wil doen..
Ik was vandaag terug geweest naar de winkel om het te melden. En ze zeiden wij hebben Deze ook geschoten met 2 geisha folies op onze demo. Maja heb em wel kunne wisselen naar 1 folie van geisha ipv 2.
En hoe presteerde die op de demo? Gewoon zoals het hoort?
Niks mis mee inderdaad alleen wel kans dat er verkeerde effecten inzitten.
Ipv transbomber transformer