Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen geisha papier! De cakes zitten los bij mij.
Hij is wel erg vochtig.
Ik heb hem zojuist opgehaald en hij is klein, maar zeker fijn.
Kijk maar op de foto, ik heb hem stiekem een beetje opengemaakt om te kijken of het inderdaad vanzelf van reservelont naar hoofdlont van de volgende cake gaat, en dat moet wel lukken met zo'n bundel lontjes!
Bekijk bijlage 31082
Stomme vraag misschien maar lus je dan bovenin de lonten niet meer door? Heb nog niet vaak doorlont cakes gehad en de transbomber is 1 van de eerste. Uitleg is welkom![]()
Nee, je hoeft niet meer door te lonten
Tip. Let op, bij deze foto gaat ie ineens!alle overslag zit namelijk in het midden.
Dat ga ik beter afschermen. Ineens is leuk maar wil er toch wat langer van genieten.
Heeft iemand ook dat cake 1 en 3 (dus de crackling cakes) Geisha papier aan de bovenkant hebben? Nummert wel gewoon door van 1 tot en met 4.. verder zitten de cakes vast in de doos.
Bekijk bijlage 31099
Net opgehaald bij Steenbergen, zit 1 Geisha cake bij (No 1). Lijkt inderdaad een dun stukje karton tussen de 2 cakes links en de 2 rechts te zitten.
Bekijk bijlage 31114
Ze wisten mij vorige week bij Morsink te vertellen dat de batch die op de eerste demo geschoten is 2 cakes van Vuurwerkmania er in had zitten. Dit zou dus betekenen dat het die batch is die niet overeen komt met de winkeliersdemo.
De later batches zonder mania cakes zijn de goede versie.
Ik weet niet in hoeverre dit waar is maar dit werd mij vertelt.
wat is nu het beste om te doen? Doorlonten of niet? Ik heb namelijk ook voor het eerst een cakebox gekocht. En Als er doorgelont moet worden. Moet dan de lonten los gemaakt worden en dan met tape aan elkaar geplakt worden?? Of gewoon de oranje plakkertjes eraf halen en die lontjes aan elkaar maken?