Transbomber

Leuke cakebox, en daar is ook alles mee gezegd. Wordt naar mijn mening een beetje overhyped, net zoals de Cruel Traction.

'Net zoals de Cruel Traction', nu moet ik toch wel lachen. Wat dacht je van creme de la creme als het ging om legaal vuurwerk? Of het nu je smaak is of niet. De prijs, de knallen, de boeketgroottes zeggen meer dan 1000 woorden!

Zeer mooie box, maar bevat voor mij te veel crackling. Daar hou ik niet van in een siercake, maar dat is persoonlijk.

Ik vond het al een opmerkelijke goede box, die nooit zo kan presteren zonder een kooi. Zeker voor een freakprijs van €75,- heb je echt een topper in de straat!

Heb verschillende filmpjes gezien waarin het lijkt of die overslaat. Komt misschien omdat in het midden vd box alle lonten bij elkaar zitten. Misschien voor het doorverbinden is deze manier wat beter om te doen aangezien dan niet alles zo dicht bij elkaar zit. Kartonnetje wat ertussen zit goed dubbelvouwen en op deze manier sluiten toch de cakes met de lonten/reservelonten goed tegen elkaar aan. Het verschil is dat de cakes nu gedraaid zijn en 2&3 bij de reservelont beginnen, maar dit heeft geen invloed op de volgorde vd box. Wij gaan ze voor de zekerheid allemaal zo uitleveren. IMG_8349.jpg

Heb verschillende filmpjes gezien waarin het lijkt of die overslaat. Komt misschien omdat in het midden vd box alle lonten bij elkaar zitten. Misschien voor het doorverbinden is deze manier wat beter om te doen aangezien dan niet alles zo dicht bij elkaar zit. Kartonnetje wat ertussen zit goed dubbelvouwen en op deze manier sluiten toch de cakes met de lonten/reservelonten goed tegen elkaar aan. Het verschil is dat de cakes nu gedraaid zijn en 2&3 bij de reservelont beginnen, maar dit heeft geen invloed op de volgorde vd box. Wij gaan ze voor de zekerheid allemaal zo uitleveren. Bekijk bijlage 30914

Cake 2 en 3 hebben geen versnellingen ?

Back
Bovenaan