Transbomber

ik snap ergens de hype niet rondom dit product.
Hij kost adviesprijs 150 euro. Nu weet iedereen dat je dat er toch niet voor betaald hier.
Maar is dit nu echt zo'n vette box? ik heb nu verschillende filmpjes gezien(nog niet live), maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze box niet en ook al kreeg ik hem voor 60 euro dan wilde ik hem nog niet.
Waarom niet? Ik vind het echt niet zo bijzonder. Nu ga ik een shitload aan tegen reacties krijgen, maargoed... Al dat gehyped en 35 pagina's aan een box die niet zo bijzonder is vind ik het eigenlijk niet waard. En ondertussen werk ik zelf mee aan de hoeveelheid posts voor deze box. Als rubro mee zou lezen dan lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Ik houd het wel bij vuurwerk dat zich iets minder hyped en zich inmiddels al bewezen heeft.
Alhoewel de discussie omtrent dit product af en toe wel grappig is om te lezen.
greetzz

Ik vond hem goed in Goor, maar daar hield het ook op. Hij had wat mij betreft geen wow factor. Misschien dat dit komt door de wind, ik weet het niet, maar ik vind hem wel wat overgewaardeerd.

Hij kost adviesprijs 150 euro. Nu weet iedereen dat je dat er toch niet voor betaald hier.
Maar is dit nu echt zo'n vette box? ik heb nu verschillende filmpjes gezien(nog niet live), maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze box niet en ook al kreeg ik hem voor 60 euro dan wilde ik hem nog niet.
Waarom niet? Ik vind het echt niet zo bijzonder. Nu ga ik een shitload aan tegen reacties krijgen, maargoed... Al dat gehyped en 35 pagina's aan een box die niet zo bijzonder is vind ik het eigenlijk niet waard. En ondertussen werk ik zelf mee aan de hoeveelheid posts voor deze box. Als rubro mee zou lezen dan lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Ik houd het wel bij vuurwerk dat zich iets minder hyped en zich inmiddels al bewezen heeft.
greetzz

Als jij het geen 35 pagina's waard vind betekend niet dat het het niet waard is. Maar tuurlijk ieder zijn smaak toch. Ben wel benieuwd wat je er van vind als je hem wel live mee maakt. Voor 149 gaat hij nergens over de toonbank. Dacht dat hij overal voor 99,- gaat en de meeste freaks hier hebben hem denk ik zelfs voor 75. voor dat geld is het gewoon een hele gave bak. Lekker tempo en heerlijke finale, maar wat ik al zei ieder zijn smaak/mening.

Denk dat het hier meer gaat om het feit dat veel mensen deze besteld hebben en de prestaties in eerste instantie minder waren dan verwacht aldanniet anders dan verwacht na het zien van het demo filmpje. Verder niet zozeer een hype om dit product. En als je voorkeur uit gaat naar andere effecten, prima toch? Genoeg keus.

Ik had hem besteld zonder hem live gezien te hebben, maar dan is een live versie die voldoening geeft wel fijn en geruststellend!

greetzz

tja er zijn ook mensen die de cruel traction niet geweldig vinden maar daar is de meerderheid het ook niet mee eens.

Smaken verschillen en jou smaak wijkt dus wat af van de massa, dat is niet erg maar zegt niks over de waarde die de meeste mensen hem hier geven.

(zo vind ik de crackling cry niet zo bijzonder als ik op de de filmpjes afga maar toch was dat cake van het jaar 2015)
Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken gezien de reacties en je ook gelijk tegen reacties verwacht maar goed, als jij je genoodzaakt voelt vind om je "anti" mening te geven ga je gang ;)

Nou ja ik begrijp de hype wel een beetje, men ziet zon box op een demo tenminste 2 naast elkaar dan en dat vergeten de meesten, ze komen in de handel en men koopt die box wat toch wel geld kost! Dan komen de demo s en valt die in 1x vies tegen omdat cake 2 niet presteert hoe het eigenlijk moest zijn. En ja dan word t gelijk stressen, dat snap ik aan de ene kant wel. Maar goed na verschillende demo's gezien te hebben valt t toch weer mee. Een ding vergeet niet dat die per 2 geschoten werd en dat is behoorlijk geweld en dan valt ie stand alone tegen omdat de meesten toch t beeld van de demo in hun hoofd hebben...

Nou ja ik begrijp de hype wel een beetje, men ziet zon box op een demo tenminste 2 naast elkaar dan en dat vergeten de meesten, ze komen in de handel en men koopt die box wat toch wel geld kost! Dan komen de demo s en valt die in 1x vies tegen omdat cake 2 niet presteert hoe het eigenlijk moest zijn. En ja dan word t gelijk stressen, dat snap ik aan de ene kant wel. Maar goed na verschillende demo's gezien te hebben valt t toch weer mee. Een ding vergeet niet dat die per 2 geschoten werd en dat is behoorlijk geweld en dan valt ie stand alone tegen omdat de meesten toch t beeld van de demo in hun hoofd hebben...

er zijn zoveel demo's met boxen die per 2 worden geschoten daar houdt iedereen die een beetje nadenkt dan ook wel rekening mee.

Je kan ook zeggen dat in de straat hij ook chaotischer en voller overkomt dan een losse box op een demo vanwege de grotere afstanden. in de straat sta je er vaak bijna onder wat een hele andere ervaring geeft.

Weet niet of het al benoemd was, maar het viel mij zonet op dat de alom bekende '2e cake' van de transbomber, die geschoten werd bij Plaggemarsch de 21ste, afkomstig is uit de Rumble in the jungle box van Vuurwerkmania. In de Rumble in the jungle is de Groen/blauwe palm cake namelijk ook de tweede en verder naast de andere effecten zijn deze bakken identiek. Waarschijnlijk liggen de productielijnen te dicht op elkaar daar in China :p

Wat een paniek om niks allemaal. In China hebben ze wat cakes omgewisseld en dan wordt je als importeur meteen weggezet als onbetrouwbaar, oplichter etc. etc. Dan heb je gewoon geen flauw benul hoe hoe ondernemen in z'n werk gaat en hoe moeizaam het is om met een land duizenden kilometer verderop goed zaken te doen. Vanachter je laptop is alles makkelijk, is alles vanzelfsprekend. En als klap op de vuurpijl blijven mensen nog t/m 31 december 23:59 uur over samples. Man man man.

De Transbomber was vanavond is Oss top. Niet of amper minder dan op de winkeliersdemo. En als je het niet top vond of vindt dan koop je hem niet. Zo simpel is het.

Heb hem ook besteld afgaand van de Rubro Demo, in de hoop dat het net zo goed uit de verf komt wanneer ik hem in de straat afsteek. 2 cakes naast elkaar in een demo maakt mij niet uit, menig getraind oog kijkt daar doorheen. Ik zie ook dat de klappen echt goed zijn, dit is gewoon om van te smullen voor 100 piek! Laat het maar gauw 31dec. zijn, kan niet wachten :D

tja er zijn ook mensen die de cruel traction niet geweldig vinden maar daar is de meerderheid het ook niet mee eens.

Smaken verschillen en jou smaak wijkt dus wat af van de massa, dat is niet erg maar zegt niks over de waarde die de meeste mensen hem hier geven.

(zo vind ik de crackling cry niet zo bijzonder als ik op de de filmpjes afga maar toch was dat cake van het jaar 2015)
Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken gezien de reacties en je ook gelijk tegen reacties verwacht maar goed, als jij je genoodzaakt voelt vind om je "anti" mening te geven ga je gang ;)

Ja ik voel me genoodzaakt om ook een tegenreactie te geven. Al dat halleluja over een box. Dat is misschien nog tot daar aan toe. Maar soms mag iemand ook gewoon zeggen dat hij het minder vindt. EEn tegengeluid is heel gezond.
Overigens vind ik de cruel traction ook niet super :-) kwestie van smaak idd.
Greetzzz

Weet niet of het al benoemd was, maar het viel mij zonet op dat de alom bekende '2e cake' van de transbomber, die geschoten werd bij Plaggemarsch de 21ste, afkomstig is uit de Rumble in the jungle box van Vuurwerkmania. In de Rumble in the jungle is de Groen/blauwe palm cake namelijk ook de tweede en verder naast de andere effecten zijn deze bakken identiek. Waarschijnlijk liggen de productielijnen te dicht op elkaar daar in China :p
Hoorde gister bij Morsink in Goor dat er inderdaad een Vuurwerkmania cake in zit. Dit zou alleen bij de eerste batch zo zijn en bij de containers die NA woensdag binnen zijn gekomen niet.

Ze hebben bij Morsink gister beide versies geschoten zodat ze een film hadden om terug te sturen naar China. Hiervoor was er contact opgenomen met Rubro

Hoorde gister bij Morsink in Goor dat er inderdaad een Vuurwerkmania cake in zit. Dit zou alleen bij de eerste batch zo zijn en bij de containers die NA woensdag binnen zijn gekomen niet.

Ze hebben bij Morsink gister beide versies geschoten zodat ze een film hadden om terug te sturen naar China. Hiervoor was er contact opgenomen met Rubro

Thanks, duidelijk! Shit happens, goed geregeld die feedback voor China.

Leuke cakebox, en daar is ook alles mee gezegd. Wordt naar mijn mening een beetje overhyped, net zoals de Cruel Traction.

Dus als ik het goed begrijp gaan er mensen een box van die eerste batch krijgen?

Back
Bovenaan