Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Opeens presteert deze box weer goed, bijna hetzelfde als op de winkeliers demo en dat met windkracht 5.
Zou dit niet gewoon weer een sample zijn?
Nope, productie is gisteren en vandaag uitgeleverd!!
Maar er komen nog wat demo's aan...
ik snap ergens de hype niet rondom dit product.
Hij kost adviesprijs 150 euro. Nu weet iedereen dat je dat er toch niet voor betaald hier.
Maar is dit nu echt zo'n vette box? ik heb nu verschillende filmpjes gezien(nog niet live), maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze box niet en ook al kreeg ik hem voor 60 euro dan wilde ik hem nog niet.
Waarom niet? Ik vind het echt niet zo bijzonder. Nu ga ik een shitload aan tegen reacties krijgen, maargoed... Al dat gehyped en 35 pagina's aan een box die niet zo bijzonder is vind ik het eigenlijk niet waard. En ondertussen werk ik zelf mee aan de hoeveelheid posts voor deze box. Als rubro mee zou lezen dan lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Ik houd het wel bij vuurwerk dat zich iets minder hyped en zich inmiddels al bewezen heeft.
Alhoewel de discussie omtrent dit product af en toe wel grappig is om te lezen.
greetzz
ik snap ergens de hype niet rondom dit product.
Hij kost adviesprijs 150 euro. Nu weet iedereen dat je dat er toch niet voor betaald hier.
Maar is dit nu echt zo'n vette box? ik heb nu verschillende filmpjes gezien(nog niet live), maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze box niet en ook al kreeg ik hem voor 60 euro dan wilde ik hem nog niet.
Waarom niet? Ik vind het echt niet zo bijzonder. Nu ga ik een shitload aan tegen reacties krijgen, maargoed... Al dat gehyped en 35 pagina's aan een box die niet zo bijzonder is vind ik het eigenlijk niet waard. En ondertussen werk ik zelf mee aan de hoeveelheid posts voor deze box. Als rubro mee zou lezen dan lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Ik houd het wel bij vuurwerk dat zich iets minder hyped en zich inmiddels al bewezen heeft.
Alhoewel de discussie omtrent dit product af en toe wel grappig is om te lezen.
greetzz
Nou ja ik begrijp de hype wel een beetje, men ziet zon box op een demo tenminste 2 naast elkaar dan en dat vergeten de meesten, ze komen in de handel en men koopt die box wat toch wel geld kost! Dan komen de demo s en valt die in 1x vies tegen omdat cake 2 niet presteert hoe het eigenlijk moest zijn. En ja dan word t gelijk stressen, dat snap ik aan de ene kant wel. Maar goed na verschillende demo's gezien te hebben valt t toch weer mee. Een ding vergeet niet dat die per 2 geschoten werd en dat is behoorlijk geweld en dan valt ie stand alone tegen omdat de meesten toch t beeld van de demo in hun hoofd hebben...
tja er zijn ook mensen die de cruel traction niet geweldig vinden maar daar is de meerderheid het ook niet mee eens.
Smaken verschillen en jou smaak wijkt dus wat af van de massa, dat is niet erg maar zegt niks over de waarde die de meeste mensen hem hier geven.
(zo vind ik de crackling cry niet zo bijzonder als ik op de de filmpjes afga maar toch was dat cake van het jaar 2015)
Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken gezien de reacties en je ook gelijk tegen reacties verwacht maar goed, als jij je genoodzaakt voelt vind om je "anti" mening te geven ga je gang![]()
Hoorde gister bij Morsink in Goor dat er inderdaad een Vuurwerkmania cake in zit. Dit zou alleen bij de eerste batch zo zijn en bij de containers die NA woensdag binnen zijn gekomen niet.Weet niet of het al benoemd was, maar het viel mij zonet op dat de alom bekende '2e cake' van de transbomber, die geschoten werd bij Plaggemarsch de 21ste, afkomstig is uit de Rumble in the jungle box van Vuurwerkmania. In de Rumble in the jungle is de Groen/blauwe palm cake namelijk ook de tweede en verder naast de andere effecten zijn deze bakken identiek. Waarschijnlijk liggen de productielijnen te dicht op elkaar daar in China![]()
Hoorde gister bij Morsink in Goor dat er inderdaad een Vuurwerkmania cake in zit. Dit zou alleen bij de eerste batch zo zijn en bij de containers die NA woensdag binnen zijn gekomen niet.
Ze hebben bij Morsink gister beide versies geschoten zodat ze een film hadden om terug te sturen naar China. Hiervoor was er contact opgenomen met Rubro
Hoorde gister bij Morsink in Goor dat er inderdaad een Vuurwerkmania cake in zit. Dit zou alleen bij de eerste batch zo zijn en bij de containers die NA woensdag binnen zijn gekomen niet.
Ze hebben bij Morsink gister beide versies geschoten zodat ze een film hadden om terug te sturen naar China. Hiervoor was er contact opgenomen met Rubro