Transbomber

Hoe groot is de vertraging dan ?

Meestal is er een kleine vertraging tussen de cakes. Dus als de finale van de vorige cake net geknald heeft schiet de volgende cake weer de lucht in. Niet te langzaam, miet te snel vind ik.

Hier een voorbeeld, van het tempo van het doorlontsysteem, van wat ik vorig jaar afstak.

Wat is dan de juiste volgorde? gewoon reservelont hoofdlont?

Wat ik weet van de starpalm en de king crown with glitter van verleden jaar is dat er bij het reservelont, onderaan, een stuk of 4 extra stukjes van een centimeter of 3 aan snellont zit. Als je ze dus op dd juiste manier in de doos zet komt er een soort steekvlam van het reservelont af dat door de labels heen brand en het hoofdlont van dr volgende cake aansteekt.

Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is dus een ectra ti-repje kan geen kwaad voor de zekerheid

Wat is dan de juiste volgorde? gewoon reservelont hoofdlont?

Er staan nummers 1,2,3,4 of cijfers a,b,c,d op de cakes. Je steekt de hoofdlont van A aan en de reservelomt van A moet dus doorverbonden aan de hoofdlont van cake B zitten. Enzovoorts

ik snap ergens de hype niet rondom dit product.
Hij kost adviesprijs 150 euro. Nu weet iedereen dat je dat er toch niet voor betaald hier.
Maar is dit nu echt zo'n vette box? ik heb nu verschillende filmpjes gezien(nog niet live), maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik heb deze box niet en ook al kreeg ik hem voor 60 euro dan wilde ik hem nog niet.
Waarom niet? Ik vind het echt niet zo bijzonder. Nu ga ik een shitload aan tegen reacties krijgen, maargoed... Al dat gehyped en 35 pagina's aan een box die niet zo bijzonder is vind ik het eigenlijk niet waard. En ondertussen werk ik zelf mee aan de hoeveelheid posts voor deze box. Als rubro mee zou lezen dan lachen ze zich de ballen uit hun broek.
Ik houd het wel bij vuurwerk dat zich iets minder hyped en zich inmiddels al bewezen heeft.
Alhoewel de discussie omtrent dit product af en toe wel grappig is om te lezen.
greetzz

Ben het wel met je eens. Best een leuke box maar ik zie ook wel mooiere boxen. Het lijkt bij vuurwerk wel altijd of iedereen elkaar achterna loopt. Van de transbomber is die laatste cake natuurlijk leuk maar die andere 3 zijn niets wat nog niet gezien hebben.

Er staan nummers 1,2,3,4 of cijfers a,b,c,d op de cakes. Je steekt de hoofdlont van A aan en de reservelomt van A moet dus doorverbonden aan de hoofdlont van cake B zitten. Enzovoorts

maar als het dan goed is ontsteekt deze zichzelf? ik zal voor de zekerheid de lonten ook wel verbinden.

Dat is nou net het mooie van "smaak". Iedereen houdt weer van iets anders en juist dat maakt ons mensen zo interessant en uniek. Toch zie je dat er erg veel mensen van bijvoorbeeld aardbeien houden en minder mensen van pompelmoes.
Voor mij is de Transbomber de aardbei op mijn slagroomtaart komend oud-en-nieuw. Toen ik het productfilmpje begin oktober voor de eerste keer zag, was ik meteen verkocht en heb ik hem besteld.
De hype om deze bak heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij bij meer mensen in de smaak valt en dat dan uiteindelijk de kruitstress gaat leven... ;P

Probleem is dat het bij mensen helaas niet altijd smaak is maar elkaar gewoon achterna lopen is. Kijk maar naar mode. Zeg niet dat het hier het geval is maar iedere jaar is er wel een artikel dat zo erg gehyped wordt dat het lijkt of mensen niet meer objectief kunnen kijken. "Iedereen op het forum zegt dat hij tof dus hij is tof."

Natuurlijk. Als je kijkt naar de innovatietheorie van Rogers (die consumentengedrag beschrijft) zijn er hele duidelijke groepen te onderscheiden:

- innovatoren -> die als 1e een product willen hebben.
- pioniers -> ook wel early adopters genoemd, consumenten die zeer snel nieuwe dingen kopen.
- voorlopers -> ook wel early majority genoemd, de echt grote groep mensen die een product gaan kopen op basis van de eerder aangegeven groepen. Over deze groep heb jij het bonbridge1.
- achterlopers -> late majority, die de transbomber volgend jaar gaan kopen... :p
- en de achterblijvers -> ook wel laggards genoemd, die gaan voor de aanbiedingen over een paar jaar.

Of dit echter een probleem is, weet ik niet. Het is in ieder geval wél bewezen gedrag. In ieder geval maakt het weinig uit toch? Als we maar genieten van het product... En dat ben ik van plan over een paar daagjes! :cool:

Probleem is dat het bij mensen helaas niet altijd smaak is maar elkaar gewoon achterna lopen is. Kijk maar naar mode. Zeg niet dat het hier het geval is maar iedere jaar is er wel een artikel dat zo erg gehyped wordt dat het lijkt of mensen niet meer objectief kunnen kijken. "Iedereen op het forum zegt dat hij tof dus hij is tof."

Lekker makkelijk hoor, volgens mij is er niks mis met deze cake en is deze wel degelijk uniek. Altijd maar roepen dat iets een hype is terwijl dat allemaal wel meevalt.
Dat jij hem niks vind ligt aan jou niet aan ons ;) . Kijk lekker verder en reageer vooral in topics van cakes die je wel leuk vind in plaats van een ander zn smaak proberen af te kraken.

Is wel degelijk een gehyped product als je het mij vraagt, 40 pagina's terwijl hij pas een paar keer op een demo is geschoten. Wel een mooie box dat niet maar er zijn genoeg boxen die er ook goed uit zien met 2 of 3 pagina's aan comments. Maakt mij niet uit maar vind het wel geinig om alles hier te lezen ;p

Lekker makkelijk hoor, volgens mij is er niks mis met deze cake en is deze wel degelijk uniek. Altijd maar roepen dat iets een hype is terwijl dat allemaal wel meevalt.
Dat jij hem niks vind ligt aan jou niet aan ons ;) . Kijk lekker verder en reageer vooral in topics van cakes die je wel leuk vind in plaats van een ander zn smaak proberen af te kraken.

Het Leuke van een forum is voor mij ook dat er discussies ontstaan. Een forum is natuurlijk ook een online discussieruimte. Dat jij graag ziet dat iedereen het met elkaar eens is en het moeilijk kan verkroppen wanneer iemand een andere mening heeft en die graag deelt is dan ook vooral jouw probleem. Reageer dan ook vooral niet op mensen met een andere mening. Daarbij is het al helemaal niet aan jou om te bepalen in welk topic ik wel of niet reageer. Verder wens ik je natuurlijk heel veel plezier met de transbomber en hoop ik dat je ervan geniet.

Je geeft zelf de reden aan waarom er 40 pagina's zijn. Juist omdat ie heel laat geschoten werd krijg je dat. Wat een azijnzijkerds weer. Mooi product voor een mooie prijs en dan zitten jullie weer te zeuren XD

Het Leuke van een forum is voor mij ook dat er discussies ontstaan. Een forum is natuurlijk ook een online discussieruimte. Dat jij graag ziet dat iedereen het met elkaar eens is en het moeilijk kan verkroppen wanneer iemand een andere mening heeft en die graag deelt is dan ook vooral jouw probleem. Reageer dan ook vooral niet op mensen met een andere mening. Daarbij is het al helemaal niet aan jou om te bepalen in welk topic ik wel of niet reageer. Verder wens ik je natuurlijk heel veel plezier met de transbomber en hoop ik dat je ervan geniet.

Ho eens even jij verkondigt hier dat deze box "ontrecht" gehyped is en dat de meningen van de personen die hem wel mooi vinden dus onterecht zijn.

Ik claim helemaal niet dat dit de mooiste cake is die er bestaat, dat maak jij er nu van. Ik respecteer je mening dat jij hem niet mooi vind maar niet je mening dat de mening van de mensen die hem wel mooi vinden ongegrond en gehypted is.

hoe je het ook went of keert , deze cakebox is een mini show in een doos .

ik kan heel goed begrijpen dat dit voor veel liefhebbers , die van dit effect houden . en mensen met een klein budget al gouw de keus zal zijn .

welke andere cakebox heeft zo een opbouw , en een finale erbij , en is onder de 100 euro ;).

persoonlijk heb ik hem genomen om als opbouw richting de finale te doen .

plus crackeling is een beetje het thema dit jaar :)

hoe je het ook went of keert , deze cakebox is een mini show in een doos .

ik kan heel goed begrijpen dat dit voor veel liefhebbers , die van dit effect houden . en mensen met een klein budget al gouw de keus zal zijn .

welke andere cakebox heeft zo een opbouw , en een finale erbij , en is onder de 100 euro ;).

persoonlijk heb ik hem genomen om als opbouw richting de finale te doen .

plus crackeling is een beetje het thema dit jaar :)

Dan mag jij vast ook nog een stop maken bij de Zena Dealer?

Er zijn meerdere redenen waarom je een box aanschaft of niet. Ten eerste voor je eigen genot, ten 2e voor het genot van omringende.
Op de Demo's hoor je de reactie van het publiek, daarbij hebben mensen gereageerd op dit forum na het zien van deze cakebox in het echt. En dat allemaal met dezelfde uitslag: de topper van de avond!
Dus of je hem nu mooi vindt of niet, grote kans dat de mensen in de straat hem wel mooi vinden en zullen applaudisseren. Dat zal je toch een gevoel geven van vreugde ;)

Als ik hem zelf maar mooi vind. Anders had ik geen vuurwerk aangeschaft.
Voor mij komt dus echt wel op de eerste plaats wat ik zelf van een product vind.
Als de omstanders het ook mooi vinden is het leuk hoor maar niet meer dan dat.

Back
Bovenaan