Transbomber

ik vind deze een stukken beter uit de verf komen dan bijvoorbeeld een snowstorm van evolution die toch minimaal 50 euro duurder is.

Blijft toch leuk om met een hoop mensen op een forum je bezig te kunnen houden met 1 box... zodra die donkere Decembermaand over de helft begint te gaan voel je de spanning gewoon oplopen.. Ook ik ben al weer een tijdje aan het rondkijken/doorkijken/vergelijken en benieuwd waar vuurwerkland ons dit jaar mee komt verrijken...
Nu alleen maar hopen dat de weergoden er ook beetje zin in hebben.. want hoezeer ik vuurwerk waardeer,..ik moet er wel van kunnen genieten..

Dat ziet er goed uit. Voor 100 euro of met (freak)kortingen voor zelfs minder, kun je niet spreken van een miskoop. :) Als de burst helemaal zo is zoals sommige leden hier beweren, dan is 100 euro misschien niet eens te veel als je kijkt naar wat andere cakeboxen met grote effecten en een goede burst moeten kosten (met en zonder korting).

Rubro is blij met dit topic....er word 34 pagina's gelult over 1 box. De beste reclame die ze wensen.

Opeens presteert deze box weer goed, bijna hetzelfde als op de winkeliers demo en dat met windkracht 5.
Zou dit niet gewoon weer een sample zijn?

Na deze, werd hij nog een keer geschoten zonder aankondiging. Deze presteerde in mijn ogen gelijk. Neem aan dat dit gewoon productie is. Andere demos eerder deze week is hij niet geschoten omdat hij niet binnen was (bijvoorbeeld valk).

Opeens presteert deze box weer goed, bijna hetzelfde als op de winkeliers demo en dat met windkracht 5.
Zou dit niet gewoon weer een sample zijn?
.

laat ik je zeggen dat ik vanavond gewoon productie heb geschoten vanuit de opslag van Morsink vuurwerk.
Ik kan je zeggen dat dit geen sample was met 100% zekerheid.

Ga er vanuit dat dit gewoon productie is. Deze werd inderdaad nog een keer geschoten en toen presteerde hij vrij wel het zelfde alleen het tempo was daar bij de 1ste en 2de cake wat lager.

Dus lijkt me een goed teken dat het productie was.

Edit: reactie boven mij zegt genoeg!

.

laat ik je zeggen dat ik vanavond gewoon productie heb geschoten vanuit de opslag van Morsink vuurwerk.
Ik kan je zeggen dat dit geen sample was met 100% zekerheid.

Danku voor de toelichting !

Als de burst ook echt zo is hoe de mensen die op de demo zijn geweest beweren dan is dit wat mij betreft 100% een box die meedoet voor box van het jaar! zeker als je ook nog de prijs erbij betrekt.

Voor oud en nieuwe haalt dit topic wel 45 paginas :p

Back
Bovenaan