Transbomber

Hoezo, je kunt hem nog steeds bestellen. En ik bestel hem nog steeds niet omdat ik denk dat die standalone niet geweldig zal zijn.

Zo denk ik er ook over. Met twee lijkt het al snel wat natuurlijk. Al moet ik eerlijk toegeven dat de laatste beelden het imago van deze box al wel iets opvijzelen en die salvo's natuurlijk ook iets in positieve zin doen. Ik vind dit doosje een lastige kwestie...

Dan hierbij het filmpje van de demo in Goor. Was zeker een mooie bak! na alle negatieve berichten viel hij mij 100% mee! Op het filmpje is hij enkel geschoten!!!

Zojuist deze live in Oss gezien met aardig wat wind, man wat een BEEST! Knalt de black cobra/cruel traction er dubbel en dwars uit! Verder naar mijn idee exact hetzelfde als de filmpjes van de winkeliersdemo. Zodra ik thuis ben komt het filmpje eraan.

Dan wil ik graag het filmpje van de Black Cobra zien :wink:. Die heb ik namelijk wel al besteld :p. Alvast bedankt.

Ik heb hem op film per 1! en geloof me die doet het goed. Filmpje komt eraan(10Min)

Tja de tijd van speculaasjes is voorbij...ik heb er 2 besteld en kan alleen maar hopen dat er met oud en nieuw aan verwachting voldaan wordt...
Want als ik boxen over paar dagen heb kan ik t nog niet zien hoe ze zullen presteren.
Maar feit blijft (door de samples heen kijken) dat deze box natuurlijk heel veel aandacht heeft gehad en nog steeds heeft...
Vind wel dat als er een product wordt aangeschreven als topproduct en leverancier (Rubro) met verleden in achterhoofd zich eventuele misstappen niet kan blijven veroorloven..
Want dan kun je als dealer nog zulke mooie dingen in de toekomst willen gaan brengen.. meeste mensen zijn echt niet gek denk ik dan zul je echt je product moeten bewijzen.
Ik heb er wel vertrouwen in..enige puntje is dat ik echt wel hoop dat cake 2 een foutje eerder was (in minimale uitvoering)..want die hoorde er m.i. echt niet in thuis...
We zullen het gaan zien..

En als je met Vuurwerk stunt.....Zorg dan wel dat je het kunt.......

JAJA daar is hij dan! Leuk al die ophef om niks.

En houd er rekening mee hier stond ook een heftige wind.

Gewoon een erg puik blok dus. Hopen dat we allemaal de juiste 2e cake hebben en je hebt gewoon een hele, hele goede bak.

JAJA daar is hij dan! Leuk al die ophef om niks.

En houd er rekening mee hier stond ook een heftige wind.

Tjonge jonge.
Echt van vettestijn zeg!

Ben zwaar benieuwd hoe deze het hier bij mij in de straat gaat doen. Ik zat nog even te twijfelen of ik 2x Crackling Chry zou reserveren voor het ultieme einde, maar ik ga toch maar voor de Transbomber denk ik nu.

Thx for the vids!

Back
Bovenaan