Transbomber

Tja, wat zal ik er van zeggen....hij is anders :p. Aanmerkelijk minder aantrekkelijk. Goed, deze laat ik dus staan.

Weer een ander effect, net als bij de Imperial Blink. Dat goud effect was hier zo dik. Nu een groene palm. Manmanman..

Die cake zonder crackling is niks, hij is toch wel een stukje minder maar toch vermakelijk.
Persoonlijk vind ik het echt niet kunnen, gewoon andere effecten leveren.
Crackling heeft wel een dikke spreiding en doet me aan die box van evo denken

Fantastisch ding joh, niet geheel hetzelfde, maar ziet er toch echt dikke prima uit, beter dan verwacht eerlijk gezegd.

Als dit hem echt is vind ik hem wel wat tegenvallen....

Juist het mooie goud effect deed het hem uiteraard naast de eind cake.

Cake 2 is inderdaad wel anders, maar die dikke goudfinale lijkt er nog wel in te zitten! Minder goed te zien doordat cake 3 er nog doorheen knettert, maar nog steeds dik..!

Maargoed, kunnen niet ontkennen dat hij anders is dan in augustus

Wil niet veel zeggen, maar vind bovenstaande film niet representatief voor dit product. In reallife was deze veel vetter.

Vind het nog steeds een lekkere bak, maar vind het wel echt slecht van Rubro dat hij toch weer totaal anders is.

Ik ben blij dat ik gewacht heb op een demofilm, want dit valt toch wel zwaar tegen t.o.v. de Rubrofilm (zoals bijna altijd). Zit er nog steeds leuk uit hoor daar niet van, maar dit is niet zoals ons beloofd is.

Fantastisch ding joh, niet geheel hetzelfde, maar ziet er toch echt dikke prima uit, beter dan verwacht eerlijk gezegd.

Ik vind dit wel een objectieve mening. Wat wil je voor de prijs van 100 euro? Laten we eerlijk zijn. Klasse bakken gaan doorgaans voor 40 tot 50 euro meer zonder korting van de hand. En die meerprijs is er niet voor niets.

Ik hoop wel dat al die andere producten (met name de Event Brand lijn) dicht bij de prestaties die we op de filmpjes van de importeursdemo hebben gezien, komen te presteren.

Wil niet veel zeggen, maar vind bovenstaande film niet representatief voor dit product. In reallife was deze veel vetter.

Ben ik het mee eens. Eigen video's terugkijken is altijd anders dan in het echt beleeft.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan