bertensandra
VWC lid
Bij vuurwerkbieb staat Totaal gewicht: 4900 Gram.
Klopt dat wel?
Klopt dat wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kwa formaat is deze hetzelfde als de Raptor Box een aantal jaren geleden. Zelf hoop ik dat de box daadwerkelijk zo presteert als op de demo afgelopen zomer, echter weten we allemaal hoe het is gelopen met de Raptor Box, dat maakt dat ik nog een slag om de arm hou wat dat betreft deze box. Alhoewel ik natuurlijk ook hoop dat die binnen komt zoals die op de demo geschoten is.
Klopt dat wel?
Ik heb exact dezelfde gedachte. De Crash en Transbomber lijken erg veel op de Raptor en Razor boxen. Die waren aardig maar niet geweldig, de Burn It boxen die toen tegelijkertijd uit kwamen waren stukken beter. Ik kijk de kat nog even uit de boom
Nee, is 4x 500gram.
Volgens mij bedoelt BertEnSandra met die 4900 gram het bruto gewicht. Dus kruit met alle hebben en houden (karton, papier).
Is het niet mogelijk om vermeende samples voortaan te wegen voor en na het schieten zodat opgemaakt kan worden hoe realistisch de sample is tegenover producie of zijn er grotere factoren dan kruitinhoud ?
Er zitten ook dopjes in de tubes, het lont verbrand.. Zo kan het nooit een goede vergelijking worden omdat niet alleen kruit word verschoten.
Klopt dat wel?
Zullen we voortaan gewoon lekker productie bakken schieten ipv samples ben je van dat geouwehoer af