Transbomber

Misschien al gezegd maar wanneer wordt deze op een demo geschoten? Zit erg te twijfelen om deze erbij te nemen.

Denk eind november begin december pas. Zodra de demo's beginnen bij alle winkeliers zal deze ongetwijfeld geschoten worden.

Als 'ie dan al binnen is. Da's ook altijd nog maar de vraag. Meer dan genoeg wat pas laatste week voor verkoopdagen binnendruppelt.

Dat is zeker waar, maar het lijkt me sterk dat zo'n box niet geschoten gaat worden. Maar dat zal inderdaad niet de eerste keer zijn.

Toch maar het risico genomen, als finalebox. Mocht hij echt flink ondermaats presteren en teleurstellen (precies zo als op demo lijkt me sterk...) dan geef ik Rubro niet weer zo het voordeel van de twijfel met m'n weinige zuurverdiende centjes. Want bij andere importeurs als Wolff of Vuurwerktotaal durf ik dat sws wel blind aan. Zou jammer zijn voor Rubro als ze zich daar niet mee kunnen meten.

Ziet er dik uit zeg! Hopelijk is hij bij ons in de buurt straks ook te koop! Ik hoe hem igg in mijn achterhoofd.

ik ben eigenlijk niet zo n fan van goud .
maar deze bak bouwt wel lekker op om dan mega hard los te gaan .
tja ik twijfel er een beetje over of ik hem wil hebben .
Hij lijkt me erg leuk om stiekem achter te voor als Nederland succesvol heeft gevoetbald
en als het me enkel daar om zou gaan kan ik ook al weer wachten tot en met sintjuttumus

Ik durf het, ondanks het mooie beeldmateriaal, nog niet aan. De laatste jaren met enige regelmaat de bietenbrug opgegaan door dit soort filmpjes waardoor het vrtrouwen in vuurwerk importerend Nederland bij mij zelden zo laag is geweest. Er zijn een paar importeurs waarbij je op je hoede moet zijn, de importeur van deze bak is er één van. But we'll see, ik probeer me in ieder geval nog een week of twee in te houden :wink:.

Laatst bewerkt:
Heb hem zelf besteld, ben alleen erg bang dat de prestatie flink minder zal zijn. Volgens de richtlijnen zit er dan 13,8 gram kruit in per shot.. als ik de filmpjes zie ga ik niet geloven dat dat 13,8 is dus sowieso waren dat samples

Heb hem zelf besteld, ben alleen erg bang dat de prestatie flink minder zal zijn. Volgens de richtlijnen zit er dan 13,8 gram kruit in per shot.. als ik de filmpjes zie ga ik niet geloven dat dat 13,8 is dus sowieso waren dat samples

De 4 seasons van rubro heeft ook maar 14,6 gram maar presteerd hardstikke goed. Vergeleken met een cruel traction heeft deze box wel 4 gram minder. Zullen het wel zien komt vast goed!

Klopt je heb gelijk.
Heb 2x de secret treasure gehad ook 144 schoten op cake c na presteerde ze fantastisch!
Inderdaad maar afwachten joh...

Ik twijfel ook zeer als ik hem wel of niet moet nemen... het flimpje is egt geweldige maar ben bang dat die niet zo in de straat gaat doen... :rolleyes:

Is deze afgelopen weekend ook geschoten op de demo van ano vuurwerk?

Ben ik ook benieuwd naar. Het is toch wel echt wachten op de demo's bij voornamelijk de nieuwe producten van Rubro.

Geen idee, licht er aan wanneer ze binnen komen.
Zal morgen eens vragen of ze dit bij Rubro al weten.

Back
Bovenaan