Transbomber

Deze neem ik dit jaar ook maar ff. Zeer mooie box, al gezien voor 85€, dat zijn pas leuke prijsjes...☺

Ook de gok gewaagd maar dan voor 99.
Groningen is wat te ver helaas.
Heb hoge verwachtingen van deze bak.
Mocht ie niet presteren zoals verwacht dan is er altijd nog 4 x happy thunder q achter deze bak.

Maar ga gewoon uit van een prima bak.
Rubro heeft me weinig teleurgesteld qua cakeboxen dus komt goed !

Ziet er goed uit zeg! En voor die prijs zou ik 'm zeker niet laten liggen. Past mooi in de aanloop naar z'n grotere broer de Immortal Gold! Erg mooi.

Nu nog een Rubro verkooppunt in de buurt zien te vinden, gezien de Groenrijk (Tuincentrum Pap) in Dordrecht er mee is gestopt... :frusty:

Blijft mij verbazen dat mensen zeggen ja als hij 70% van dit is neem ik er genoegen mee... Als dit het geval is, is dat toch de reinste oplichting kom op zeg.

Deze box kan ik momenteel oppikken voor een koopje maar ik doe het alsnog niet, Rubro is in mijn ogen absoluut onbetrouwbaar na de stunts van voorgaande jaren. Na een betrouwbare winkeliers demo of straatfilm wil ik het product wel aanschaffen maar buiten dit om niet.

Zoals het er nu bij staat is dit een machtige box om te hebben maar voor je eigen bestwil bedwing jezelf en wacht op nieuwe filmpjes dat is mijn advies iig.

Ik ga met glopje mee en wacht een winkeliersdemo af. Kans dat die dan misschien weg is maar dan gaan we er volgend jaar voor. Er is nog zat moois te koop ...

Betrouwbaar...onbetrouwbaar het is allemaal afwachten.
Cake 1 en 2 zijn prima haalbaar met de hoeveelheid sas.
Dus verwacht dat 3 en 4 ook prima zijn door de salvos.
Ik voorzie hier geen minderwaardige versie op straat.:wink:

Had mij al eens in de vingers gesneden met de Razor en de Raptor box. Absoluut niet dat wat men op filmpjes liet zien. Regelrechte miskoop geweest. Ik heb mijn lesje geleerd, liever idd wachten op een demo dan spijt krijgen dat je wederom een miskoop hebt gedaan. Daarnaast heb ik een zeer beperkt budget dit jaar, dus let ook daarom beter op.

Ook ik wacht ermee. Ik vind 'm prachtig, maar ook zonder freakactie heb ik deze bak al voor €99,- gezien. Ben benieuwd hoe deze presteert op de demos.
Rubro heeft fantastische boxen, en waarschijnlijk is dit er een van. Maardat zie ik liever later nog een keer terug op een demo.

Ik heb de gok ook gewaagd en heb hem ook 1 x besteld . Als die zo op de demo is word dat de topper van 2016

Had mij al eens in de vingers gesneden met de Razor en de Raptor box. Absoluut niet dat wat men op filmpjes liet zien. Regelrechte miskoop geweest. Ik heb mijn lesje geleerd, liever idd wachten op een demo dan spijt krijgen dat je wederom een miskoop hebt gedaan. Daarnaast heb ik een zeer beperkt budget dit jaar, dus let ook daarom beter op.

Hier ben ik het helemaal met je eens. De Razor en Raptor zaten ook 4/2 in een karton. Dus 2 boxen per karton. Deze heeft dat ook dus ik verwacht een mindere kwaliteit.

Hier ben ik het helemaal met je eens. De Razor en Raptor zaten ook 4/2 in een karton. Dus 2 boxen per karton. Deze heeft dat ook dus ik verwacht een mindere kwaliteit.

Verschil is wel dat de razor en raptor geen twee kilo kruit hadden en deze wel. Daarnaast zijn we al een paar jaar verder wat betreft ontwikkeling.

Ik heb het toch gedaan. Dit weekend 75 euro bij Orthen moest er toch al heen om een bestelling op te halen.. Beter dan dat ik hem achteraf moet bestellen voor de adviesprijs hier in de buurt.. (gaan we niet doen dus! haha)

Hopelijk maakt die het waar, voorlopig was dit mijn laatste bestelling dit jaar...

Je kan inderdaad afwachten tot de demo's maar dan betaal je ook de volledige prijs. De keuze is dus of minder betalen met risico of straks het zeker weten maar meer betalen.

Ik ben toch voor het minder betalen gegaan want vind het een behoorlijk prijs verschil en ik heb er wel een goed gevoel bij.

Of je wacht gewoon af en haalt de toppers van de vorige jaarwisseling in de vroege vogel acties ;). Zo sprokkel ik vaak m'n kilo's bij elkaar ghehe

Is inderdaad een afweging die je kunt maken, voor beide keuzes is wel wat te zeggen vind ik.

Back
Bovenaan