Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat jij noemt is 30mm... dit is 25. Was echt mega overdreven gister dat weet je zelf best
wat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!
@bassie e.a.
Wat jij noemt is 30mm... dit is 25. Was echt mega overdreven gister dat weet je zelf best![]()
wat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!
Beeldmateriaal!
En dat voor 99 euro!
Ik houd deze zeker in de gaten, maar ga wel een winkeldemo afwachten.
@Arahon: ik denk wel dat je Rubro iets te kort doet om te zeggen dat ze op zoek zijn naar kwaliteit. De event lijn is al jaren van constante prima/top kwaliteit. Natuurlijk hebben ze ook wel wat missers gehad, maar over het algemeen is de kwaliteit prima in orde lijkt me ...
Beeldmateriaal!
En dat voor 99 euro!
Mooi gefilmd.
Mag ik vragen, welke camera je gebruikt?
Alvast bedankt.