Transbomber

erg mooie bak! zeker een aanrader als die zo presteert. zelf geef ik misschien de voorkeur aan een net iets tragere finale toch iets meer genieten denk ik. het wow effect is hier zeker aanwezig !

Zoals op de product video zal deze zeker niet worden (denk ik) maar idd, al zal hij behoorlijk in de buurt komen zal het nog een geweldige bak zijn. Maar goed, je weet het maar nooit. Hoe zijn de razor en raptor boxen tegen gevallen? Maar zal een importeur met zo'n grote naam en grote markt nog een keer zo'n fout maken? Dat zal zeker niet handig zijn omdat ook rubro hun reputatie hoog heeft te houden.

Nogmaals, zoals op de product video zal deze bak niet worden, maar dat is eigenlijk een beetje standaard bij zo'n beetje alle importeurs denk ik, maar gezien ze eerder de fout in zijn gegaan en ze hun naam en reputatie hoog hebben te houden en ook een concurrentie strijd hebben aan te gaan met ander importeurs heb ik er redelijk vertrouwen in dat dit tof echt een klasse bak moet gaan worden. Anders (Sorry rubro) zijn ze niet handig bezig en hebben ze een waanzinnig dikke stalen plaat voor hun hoofd.

Ik ben benieuwd en hou deze zeker in de gaten.

Wat een bak was dit zeg. Voor deze prijs kan je bijna niet geloven dat je dit straks in je straat hebt.
Er zal voldoende gespeculeert worden over de prestatie in de straat straks.
Wat ik al wel begreep is dat hier door winkeliers al volle bak op is ingeschreven bij Rubro.

Ik heb zelf ook het vermoeden dat als de productie binnenkomt bij Rubro dat ze zelf hun nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen op er 1 aftesteken. Teminste dat zal ik wel hebben als importeur zijnde met dit artikel :p

Wat betreft de vergelijking met Raptor en Razor hadden deze twee geen 2 kg kruitinhoud. De finale is heerlijk gepikt van de Wonderful World maar dat is zeker niet erg :-)

Zou je deze doos tegelijk met de cruel traction kunnen schieten?
Of overtreft de ene box dan de ander box dan met effect grootte/stijghoogte?

Deze staat toch wel op de wishlist.
Die crackling boeketten in het begin zijn echt wel mogelijk. Die met goud en crackling zullen uiteindelijk wel wat minder worden vermoed ik. Staarten branden te lang, dat zag je ook met die box van Royal fireworks toen, op de demo tot bijna aan de grond en productie wat het allemaal wat minder. Maar uiteindelijk was het nog steeds een topbak. Hoop dat het goed gaat komen.

Demo's scherp in de gaten houden ;-)

beste blok is mischien een beetje overdreven aangezien er vele mooie boxen dit jaar te koop zijn :p heb hem ook besteld we zien wel :bye:

Is zeker afwachten, maar als hij presteert zoals getoond is dit een grote kans hebber denk ik.

Heb hem gewoon besteld. Zal niet zoals op de film zijn denk ik maar ik hoop dat hij toch voor 80% in de buurt komt

zijn de data van de winkeliers demo`s van rubro al bekend.. en zoja zit er eentje in de buurt van noord holland..
12.25 gr per schot.

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Het blijft natuurlijk wel rubro. Ik wacht eerst de demo af.

De Rubro blokken zijn altijd al de top van de markt geweest, uitgezonderd van de 2 HL boxen. Kunnen we verwachten dat deze net zo presteert als op de demo? Nee. Maar mocht die in de buurt komen heb je toch echt een lekkere rambak.

Back
Bovenaan