Transbomber

Degelijk verschil tussen de ene demo en de ander kan duiden op verschillende batches maar dat zou niet positief zijn.

Toch ben ik benieuwd of dit inderdaad niet komt door wat vocht want menig ster wordt niet ontbrand en vulling is ver te zoeken. Laten we uitgaan van huisman

Dit moet wel een maandagmorgen model zijn of erg vochtig.

Bij 00:10 zie je vanaf de cake op de grond ook wat naar links schieten. (deel stijglading of hoe je het wilt noemen?)
Bij 00:11/00:12 zie je links onder iets vallen op de grond en nog even nagloeien. (bombette?)

Het lijkt dus alsof de ontbranding van zowel de stijglading als de ontbranding van de bombettes zelf ondermatig zijn.

En nog maar een:
Zou het de Belgische Fransbomber zijn met minder kruid 😜

Het lijkt in mijn ogen wel de 2025 batch. De stevige crackling tail bij cake 2 heb ik nog niet eerder gezien de afgelopen jaren. We schieten hem ieder jaar. Die stevige crackling tail zie je ook terug bij de huisman demo 2025. En dat was een nieuwe 2025 batch

Laatst bewerkt:
Hahaha de omroeper geeft aan om hem om te labbelen naar Happy Face. Maak er maar Unhappy van, wat een flopper! Sta je dan met 4 bakken. Hopelijk krijgen we de naomibomber uitgeleverd🫣

• Like
Waarderingen: n4ck
Denk dat we alles kunnen laten staan van Rubro dit jaar om te laten drogen 🤣

Wat is deze sleeeecht zeg!
Dit heeft echt niks te maken dat er geen kooi meer om heen zit natuurlijk

Back
Bovenaan