Transbomber

Toch ook maar even een shout-out naar deze topper. Deed het weer goed in de finale bij huisman vanavond. Voor 100 euro heb je in deze tijd gewoon een hele dikke bak die indruk maakt in de buurt.

Weer een bijzondere versie, zonder naam op de doos (bron Vuurwerk Nederland yt). Is alle batch 2024 op deze manier?🤔

Bijlagen

• IMG_2623.jpeg
    IMG_2623.jpeg
    558,8 KB · Weergaven: 76
Beste leden, beetje domme vraag misschien maar.. Ik heb voor het eerst de transbomber meegepakt. Ik heb geen reserve lont bovenop. Klopt dat? op de beschrijving staat dat hij aan de zijkant zit. Maar om nou die cakes uit die doos vandaan te tillen op straat lijkt me vreemd? (met 7bft)

Beste leden, beetje domme vraag misschien maar.. Ik heb voor het eerst de transbomber meegepakt. Ik heb geen reserve lont bovenop. Klopt dat? op de beschrijving staat dat hij aan de zijkant zit. Maar om nou die cakes uit die doos vandaan te tillen op straat lijkt me vreemd? (met 7bft)

Dat klopt ja. Wil je het zeker weten dan zou ik de doos een beetje open scheuren en weer dichtplakken naderhand.

Ik heb hetzelfde ga er maar vanuit dat hij het doet🤣🤣

Back
Bovenaan