Black Dragon
VWC lid
Demo Quartel Pijnacker
Daar gaat tie weeeer!
Maar serieus, hij verveelt nooit!
Daar gaat tie weeeer!
Maar serieus, hij verveelt nooit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch ook maar even een shout-out naar deze topper. Deed het weer goed in de finale bij huisman vanavond. Voor 100 euro heb je in deze tijd gewoon een hele dikke bak die indruk maakt in de buurt.
niet aan de andere kant? transbomber 2/1Weer een bijzondere versie, zonder naam op de doos (bron Vuurwerk Nederland yt). Is alle batch 2024 op deze manier?![]()
Dat is de binnenste doos volgens mij, ze zitten met 2 in een omdoos.Weer een bijzondere versie, zonder naam op de doos (bron Vuurwerk Nederland yt). Is alle batch 2024 op deze manier?![]()
Klopt, alleen daar staat normaal ook gewoon Transbomber in grote letters op.Dat is de binnenste doos volgens mij, ze zitten met 2 in een omdoos.
Dat staat er nog steeds op bij de batch 2024 die ik in de bunker gezien heb.Klopt, alleen daar staat normaal ook gewoon Transbomber in grote letters op.
Beste leden, beetje domme vraag misschien maar.. Ik heb voor het eerst de transbomber meegepakt. Ik heb geen reserve lont bovenop. Klopt dat? op de beschrijving staat dat hij aan de zijkant zit. Maar om nou die cakes uit die doos vandaan te tillen op straat lijkt me vreemd? (met 7bft)
Ik heb hetzelfde ga er maar vanuit dat hij het doetBeste leden, beetje domme vraag misschien maar.. Ik heb voor het eerst de transbomber meegepakt. Ik heb geen reserve lont bovenop. Klopt dat? op de beschrijving staat dat hij aan de zijkant zit. Maar om nou die cakes uit die doos vandaan te tillen op straat lijkt me vreemd? (met 7bft)