Waltr
VWC lid
200 pagina's waren er voor nodig. Dit jaar gaat het gebeuren, de Transbomber in de collectie. Voor het eerst.
Welkom bij de club

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
200 pagina's waren er voor nodig. Dit jaar gaat het gebeuren, de Transbomber in de collectie. Voor het eerst.
Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in![]()
Haha ik probeer altijd alles door te lonten zodat ik zelf optimaal kan genieten. Zelf vlammen is wss ook een vette ervaring, maar heb dan altijd het idee dat je meer met t aansteken bezig bent dan met de uitwerkingen.Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?
Je bedoeld de FransbomberEcht een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in![]()
Haha idd. Opgehaald bij gekke Pieter.Je bedoeld de Fransbomber![]()
Je weet dat de Fransbomber aantoonbaar minder kruit bevat?Haha idd. Opgehaald bij gekke Pieter.Bijzonder om meegemaakt te hebben. Om 8 April s'ochtends in de rij staan bij Loots om deze op te halen. Was giga druk rond de opening toen.
Heb heel de discussie meegekregen ja, maar ik kreeg destijds gewoon originele meeJe weet dat de Fransbomber aantoonbaar minder kruit bevat?
Persoonlijk zie ik dat al langer bij de transbomber. Mij heeft die nooit echt kunnen overtuigen.31:46
Jasje uitgedaan tegenoverstaand van eerst? Eerste cake lijkt wel op 0,75 snelheid afgespeeld. Oogt gewoon een beetje slapjes. Goud effecten lijken ook maar aan de kleine kant. Hopelijk komt dit door alle regen.