Transbomber

Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in :handsup:

Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in :handsup:
Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?

Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?
Haha ik probeer altijd alles door te lonten zodat ik zelf optimaal kan genieten. Zelf vlammen is wss ook een vette ervaring, maar heb dan altijd het idee dat je meer met t aansteken bezig bent dan met de uitwerkingen.

31:46

Jasje uitgedaan tegenoverstaand van eerst? Eerste cake lijkt wel op 0,75 snelheid afgespeeld. Oogt gewoon een beetje slapjes. Goud effecten lijken ook maar aan de kleine kant. Hopelijk komt dit door alle regen.

31:46

Jasje uitgedaan tegenoverstaand van eerst? Eerste cake lijkt wel op 0,75 snelheid afgespeeld. Oogt gewoon een beetje slapjes. Goud effecten lijken ook maar aan de kleine kant. Hopelijk komt dit door alle regen.
Persoonlijk zie ik dat al langer bij de transbomber. Mij heeft die nooit echt kunnen overtuigen.

Deze viel op de demo wat tegen, maar ik gok zomaar dat deze last heeft gehad van vocht. Zoals bijna ieder product. Deze zit ieder jaar in de collectie en mij valt 'ie nooit tegen.

Back
Bovenaan