Transbomber

Nooit eerder gehad, snapte van videos de hype nooit zo. Dit jaar gezwicht en toch wel heel erg veel zin in

Deze al zo vaak gehad, vorig jaar de core red ipv trans maar het kriebelt dit jaar toch weer.

Een alternatief met soortgelijk schiet tempo en finale maar dan andere effecten zijn de China red lion of gorilla allee zijn deze op dit moment zo'n 60 a 70 euro duurder.

Vorig jaar goedkoop kunnen krijgen in een freakactie dus met elkaar hadden we er 9 neergezet.
Wat een ongelooflijk dik project, chaos, iedereen vond het mega indrukwekkend.

Dit was inderdaad goed gestoord. Het komt op film niet zo over hoe het in de straat was, maar dit was echt heerlijk chaos.

Vorig jaar goedkoop kunnen krijgen in een freakactie dus met elkaar hadden we er 9 neergezet.
Wat een ongelooflijk dik project, chaos, iedereen vond het mega indrukwekkend.

Ik krijg weer die oldschool '3 x Buurt assortiment en 20 x Secret Salute' vibes :D Bizar dik joh zo'n project

Moet nog lachen als ik aan dat project denk. De voorpret was al gaaf met 9 Transbombers, maar de uitvoering nog veel gaver. Wat een geweld was dit. Heerlijke chaos!

Tering...9x Transbomber...koekoek. Wat een gekkenhuis. Krijg bijna spijt dat ik 'm dit jaar een keer niet heb...:bonk:

heb hem voor het eerst dit jaar, voor die prijs ( 74 ) kon ik hem echt niet laten liggen.
3 x tegelijk + 2 x katan special 4 word gek genoeg in de straat

heb hem voor het eerst dit jaar, voor die prijs ( 74 ) kon ik hem echt niet laten liggen.
3 x tegelijk + 2 x katan special 4 word gek genoeg in de straat

Heel vet project dit staat op m'n wensenlijst! Hopelijk volgend jaar.
Mocht je dit filmen kijk ik ernaar uit ;)

Vorig weekend in Pijnacker maar weer eens op een demo gezien. Leek het beter te doen dan in Zoetermeer, al stonden we er nu een stuk dichter op. Blijft een top bak en is fantastische voor ramprojecten zoals hierboven. :droolthum

Ongelofelijk dat dit product al richting de 200 paginas gaat.

Bewijst maar iets dat iets simpels maar goed doordachts gewoon goed kan zijn.

Ondanks dat ik dit jaar flink geminderd heb in mijn collectie kon ik deze niet laten liggen, blijft toch jaarlijks in de collectie terugkomen en zorg ieder jaar weer voor mooie reacties van omstanders.

Back
Bovenaan