Transbomber

Blijft een feit dat Loots de boel bedonderd door te verwijzen naar een filmpje van de echte 2kg NEM Transbomber.

Is er een reden dat ze het de Fransbomber zouden noemen? Ik zou het allemaal knap verdacht vinden! Is vast een freak die in het belang van velen de proef op de som wilt nemen, toch? Laat dat freak hart een kloppen.

Blijft een feit dat Loots de boel bedonderd door te verwijzen naar een filmpje van de echte 2kg NEM Transbomber.

Inderdaad, filmpje op de site verwijst gewoon naar de originele aloude versie. Kunnen we op allerlei manieren goedpraten maar het zijn rare trucjes.

Al 6 jaar wordt er over deze bak gepraat. Heb het topic eens vanaf het begin gelezen. Mooi man :biertje:

Heb eerlijk gezegd wel wat geskipt :p:wink:
Maar het begin na de 1e demo, het ongeloof / sample verhaal, de euforie toen die echt zo goed bleek, en nu nog steeds wordt er over gepraat. Is toch top ?

Ik zou niet afgaan op wat een jonge verkoper bij Loots beweert of wat VWBE “sterk lijkt”

Op het etiket staat gewoon NEM 993 gram en 2x2 cakes.

M.a.w. Dit is niet de transbomber maar een compound met de helft kruit (1975 vs 993 gram), een andere opbouw (4x1 vs 2x2 cakes) en een andere importeur (rubro vs geisha)

Overigens kan het nog steeds een goede compound zijn, daarvoor moeten we wachten op een filmpje..

Op een NL Transbomber staat 1/1, omdat het een compound is, dus 1 product in 1 doos.
Op de Fransbomber staat 1/4, maar kijk in de doos en je ziet een 1/1 product die volledig compound is.

Deze Fransbombers moeten niet door de NL keuring heengaan.

Nogmaals, op Duitse webshops staat er niet "Rubro Transbomber", maar "Rubro/Geisha Transbomber".

Hoe kan je de boel bedonderen als het uit exact dezelfde fabriek afkomt?

Denk je nu werkelijk dat een vuurwerkfabriek het bouwrecept van zo een blok volledig gaat omgooien voor een levering aan 2 winkels in Baarle?

Dan moet je de bombettes anders afwegen, de effecten herontwikkelen.

Iedereen moet maar zelf overwegen of hij het zaakje vertrouwt.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat we begin november naar België kunnen karren om een cakebox in te slaan, nu is het nog rustig.

Eind dit jaar zie ik de Fransbomber in actie, en dan zal ik hier ook mijn eerlijke mening plaatsen.

Maar ik denk dat bij sommigen de kruitstress al flink aan het werken is.

De Transbomber en Fransbomber lijkt me gewoon precies hetzelfde. Als je foto's bekijkt dan zie je dat ze beide code 49F023 op de omdoos hebben staan, wat niet kan als het daadwerkelijk een ander product is.

De Transbomber en Fransbomber lijkt me gewoon precies hetzelfde. Als je foto's bekijkt dan zie je dat ze beide code 49F023 op de omdoos hebben staan, wat niet kan als het daadwerkelijk een ander product is.

Niet correct denk ik

Wanneer je op het etiket kijkt zie je dat in de Transbomber de cakes 36S3, 36S4, 36S5 en nogmaals 36S3 zitten.

In de Fransbomber zitten 2x de cakes 36S9 en 36S10 die de helft minder kruit bevatten.

8F01006D-D5A8-4261-9E60-CA52F2B36597.jpeg
63CF8A0E-9771-4D30-9E8C-DE402C872CE5.jpeg

Laatst bewerkt:
Hallo, wordt even wakker!! Het gaat hierboven om een Belgische versie en heeft helemaal NIETS met de NL-versie te maken. Aan de NL-versie is niks veranderd. Anders ontstaat er weer allemaal onrust om niets.
Op sommige websites zie ik anders wel 1778 gram kruit staan bij de Transbomber. Niet dat het voor mij uitmaakt wat ervan klopt, want 't is niet mijn smaak deze box.

Op sommige websites zie ik anders wel 1778 gram kruit staan bij de Transbomber. Niet dat het voor mij uitmaakt wat ervan klopt, want 't is niet mijn smaak deze box.

Ik weet niet waar jij het nu over hebt en mij daarin quote, maar ik reageerde op Kees die de aanname deed alsof de Transbomber NL opeens nog maar de helft van het originele kruitgewicht had omdat dat op een Belgische omlabeling staat. Daarmee werd gesuggereerd dat de Transbomber NL een enorme downgrade zou hebben ondergaan en nog maar 1.000 gram NEM zou bevatten. Dat is echt onzin.

Back
Bovenaan