Avalanche
VWC lid
Iemand al bedacht dat het een foutje van de stickerprintenplakchinees kan zijn?
Oke.. het is België. Misschien een 'bewussie'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand al bedacht dat het een foutje van de stickerprintenplakchinees kan zijn?
Blijft een feit dat Loots de boel bedonderd door te verwijzen naar een filmpje van de echte 2kg NEM Transbomber.
Blijft een feit dat Loots de boel bedonderd door te verwijzen naar een filmpje van de echte 2kg NEM Transbomber.
Al 6 jaar wordt er over deze bak gepraat. Heb het topic eens vanaf het begin gelezen. Mooi man![]()
Is er een reden dat ze het de Fransbomber zouden noemen? Ik zou het allemaal knap verdacht vinden! Is vast een freak die in het belang van velen de proef op de som wilt nemen, toch? Laat dat freak hart een kloppen.
Ik zou niet afgaan op wat een jonge verkoper bij Loots beweert of wat VWBE “sterk lijkt”
Op het etiket staat gewoon NEM 993 gram en 2x2 cakes.
M.a.w. Dit is niet de transbomber maar een compound met de helft kruit (1975 vs 993 gram), een andere opbouw (4x1 vs 2x2 cakes) en een andere importeur (rubro vs geisha)
Overigens kan het nog steeds een goede compound zijn, daarvoor moeten we wachten op een filmpje..
Maar ik denk dat bij sommigen de kruitstress al flink aan het werken is.
De Transbomber en Fransbomber lijkt me gewoon precies hetzelfde. Als je foto's bekijkt dan zie je dat ze beide code 49F023 op de omdoos hebben staan, wat niet kan als het daadwerkelijk een ander product is.
Filmpje van die Fransbomber.
Let op!
Het zijn er 2.
Ik denk dat je gelijk hebt. Zie namelijk nu ook dat de Transbomber Champion Edition diezelfde code (49F023) heeft.Niet correct denk ik
Wanneer je op het etiket kijkt zie je dat in de Transbomber de cakes 36S3, 36S4, 36S5 en nogmaals 36S3 zitten.
In de Fransbomber zitten 2x de cakes 36S9 en 36S10 die de helft minder kruit bevatten.
Bekijk bijlage 67662
Bekijk bijlage 67663
Filmpje van die Fransbomber.
Let op!
Het zijn er 2.
Op sommige websites zie ik anders wel 1778 gram kruit staan bij de Transbomber. Niet dat het voor mij uitmaakt wat ervan klopt, want 't is niet mijn smaak deze box.Hallo, wordt even wakker!! Het gaat hierboven om een Belgische versie en heeft helemaal NIETS met de NL-versie te maken. Aan de NL-versie is niks veranderd. Anders ontstaat er weer allemaal onrust om niets.
Op sommige websites zie ik anders wel 1778 gram kruit staan bij de Transbomber. Niet dat het voor mij uitmaakt wat ervan klopt, want 't is niet mijn smaak deze box.