Transbomber

Kwam nog wel een filmpje tegen, dit zou dan de Geisha variant moeten zijn.
Zie toch wel verschillen met de versie die ik vorig jaar had, wat al begint met een blauwe mine in de eerste cake.
Wat verder opvalt is het tempo, dit ligt een stuk lager met name in de eerste twee cakes.
Het finalesalvo is meer at once in plaats van rapid-fire achtig.

Ik denk als je dit blokje als Fransbomber zou krijgen dat je best een tof bakkie hebt.

Vandaag met de buurman bij Loots geweest en hij heeft de Fransbomber aangeschaft. Jonge meneer achter de toonbank verzekerde dat het de “normale” transbomber was. Het het is een compound bestaande uit vier cakes.

Kwam nog wel een filmpje tegen, dit zou dan de Geisha variant moeten zijn.
Zie toch wel verschillen met de versie die ik vorig jaar had, wat al begint met een blauwe mine in de eerste cake.
Wat verder opvalt is het tempo, dit ligt een stuk lager met name in de eerste twee cakes.
Het finalesalvo is meer at once in plaats van rapid-fire achtig.

Ik denk als je dit blokje als Fransbomber zou krijgen dat je best een tof bakkie hebt.
Dit is een video van 3 jaar geleden. Ik ben bang dat het niet deze versie betreft. Misschien is er iemand die zichzelf wil opofferen om er 1 te testen :)

Jonge meneer achter de toonbank verzekerde dat het de “normale” transbomber was.

Als je zoekt op Google naar Geisha Transbomber, kom je op genoeg Duitse webshops uit met het normale kruitgewicht.

En op dit etiket zie je dat het via Geisha Duitsland komt.

Het zou me sterk lijken dat Loots een versie laat maken met 50% minder performantie.

Lijkt me niet de moeite waard om aan de Chinezen uit te leggen dat er voor deze batch maar de helft in mag.

Dan moet je de hele box laten herontwikkelen, wat net duurder uitkomt.

En een massa ontevreden klanten die belazerd zijn...

Zo een risico gaat Loots echt niet nemen.

Ik zou ze wel vertrouwen in deze.

Als je zoekt op Google naar Geisha Transbomber, kom je op genoeg Duitse webshops uit met het normale kruitgewicht.

En op dit etiket zie je dat het via Geisha Duitsland komt.

Het zou me sterk lijken dat Loots een versie laat maken met 50% minder performantie.

Lijkt me niet de moeite waard om aan de Chinezen uit te leggen dat er voor deze batch maar de helft in mag.

Dan moet je de hele box laten herontwikkelen, wat net duurder uitkomt.

En een massa ontevreden klanten die belazerd zijn...

Zo een risico gaat Loots echt niet nemen.

Ik zou ze wel vertrouwen in deze.

Maar de vraag is: wat vertouw je dan? Het label? Want daar staat toch echt op dat het de helft is. Of zou dit een teken aan de wand zijn dat de hele transbomber wordt gedowngrade?

Maar de vraag is: wat vertouw je dan? Het label? Want daar staat toch echt op dat het de helft is. Of zou dit een teken aan de wand zijn dat de hele transbomber wordt gedowngrade?

Ik vertrouw erop dat er een normale Transbomber inzit.

Denk ff na mensen...

Wat een geklooi weer, ik heb 3 TB bij Orthen besteld en cancel de boel als blijkt dat deze box is gehalveerd kwa NEM.

Wat een geklooi weer, ik heb 3 TB bij Orthen besteld en cancel de boel als blijkt dat deze box is gehalveerd kwa NEM.

Hallo, wordt even wakker!! Het gaat hierboven om een Belgische versie en heeft helemaal NIETS met de NL-versie te maken. Aan de NL-versie is niks veranderd. Anders ontstaat er weer allemaal onrust om niets.

Ik zou niet afgaan op wat een jonge verkoper bij Loots beweert of wat VWBE “sterk lijkt”

Op het etiket staat gewoon NEM 993 gram en 2x2 cakes.

M.a.w. Dit is niet de transbomber maar een compound met de helft kruit (1975 vs 993 gram), een andere opbouw (4x1 vs 2x2 cakes) en een andere importeur (rubro vs geisha)

Overigens kan het nog steeds een goede compound zijn, daarvoor moeten we wachten op een filmpje..

Laatst bewerkt:
Goh. Eerst maar ns een NL Transbomber van nu sticker van zien ipv Belgische Fransbomber... Wie shopt er met die prijzen daar nu ook in Bels...

Goh. Eerst maar ns een NL Transbomber van nu sticker van zien ipv Belgische Fransbomber... Wie shopt er met die prijzen nu ook in Bels...

Dat er maar een kilo kruit in zit hoeft helemaal geen probleem te zijn. Een van mijn favoriete Belgische boxen (Vortex van Alpha) heeft ook “maar” 997 gram en kost 149. Toch is hij mijn inziens dat geld waard en was dit jaar ook binnen no time uitverkocht. Misschien kijken we in NL wel teveel naar het NEM. Ben daarom erg benieuwd in hoeverre de Fransbomber zijn voorbeeld benaderd.

Het lijkt me niet dat er een ééntje is vergeten oid, want bij de kruitgewichten van de cakes waar uit de compound bestaat, zie je ook andere gewichten.

Back
Bovenaan