Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ga toch niet mn 2 transbombers(2016) in v shape schieten, heb geen platform enzo bewaar wel lekker 1 voor volgend jaar
Maar voor een Chinees is het geen €100 product maar wel degelijk een €5 product die en masse tegen lage winsten zo snel mogelijk geproduceerd moet worden voor veeleisende Hollanders, met de hand. Dan sluipen die dingen er onvermijdelijk in, en geen importeur kan een kwaliteitscontroleur in elke fabriek op elk product op elk deel van de productie zetten. Is altijd al zo geweest, en zal altijd zo zijn. Vooral zelf je gezond verstand gebruiken en anders zijn heir altijd meer ervaren pyrofreaks om je te helpen![]()
Was niet mijn bedoeling om wie dan ook zijn feestje te verstoren, en zeker het mijne niet vanavond!
Maar ik heb hier alleen even opgetekend wat ik zoal lees hier in div. topics.
Heb dit dus echt niet zelf bedacht allemaal.
Ook al heeft voor de man of vrouw in the far east maar een waarde van €5.- ‘wij’ betalen wel de hoofdprijs , ( let wel dat doe ik ook zelf ook hoor) maar dan mag, -nogmaals- je toch wel iets degelijks verwachten?,..is dat nu zo,n gekke stelling?
Dat ‘het altijd zo is geweest is en het altijd zo zal blijven’ vindt ik nogal een fatalistische gedachte.
Als we dat dat altijd hadden volgehouden hadden we nu nog in berevellen rondgelopen!
Maar goed, daar is het nu wel juiste jaargetijde voor!
Nogmaals wil niet de boel verzieken met kritiek mbt het jaarlijkse vuurwerk feest, echt niet, maar
men mag toch wel -al betreft het een hobby- gezonde en steekhoudende kritiek hebben?
Ik heb indd ook het gevoel om de tuin gelijd te worden. In de showroom van de driesprong stond een transbomber die letterlijk 2 keer zo hoog was als de tb die we hebben gekregen. (We hadden er nog niet een in het echt gezien) bij ophalen dacht ik dat ik de verkeerde had mee gekregen . En moest ik in deiscussie gaan er over. Toch vind ik dat soort dingen jammer. Want op dat moment ben je toch teleurgesteld.
Ik heb indd ook het gevoel om de tuin gelijd te worden. In de showroom van de driesprong stond een transbomber die letterlijk 2 keer zo hoog was als de tb die we hebben gekregen. (We hadden er nog niet een in het echt gezien) bij ophalen dacht ik dat ik de verkeerde had mee gekregen . En moest ik in deiscussie gaan er over. Toch vind ik dat soort dingen jammer. Want op dat moment ben je toch teleurgesteld.