Transbomber

ga toch niet mn 2 transbombers(2016) in v shape schieten, heb geen platform enzo bewaar wel lekker 1 voor volgend jaar

Gister m'n (ex)buurjoch geholpen dit ding door te lonten, maar is hier wel bezuinigd hè; tubes zitten enkel met tape bij mekaar, geen karton er omheen en enkel sloom visco helemaal naar onder toe.

NB: lont 1 cake 1 en lont 2 cake 4 zitten vooraan heeeeeel dicht bij elkaar, wij hebben gezorgd dat het schotje met alufolie er omheen daar goed tussen zit, anders gaat je hele box 2x zo snel. Even opletten dus.

Heb het idee dat de vraag naar Transbombers amper bijgehouden kan worden door de fabriek. Ze waren dit jaar ook weer uitverkocht bij Rubro ... :rolleyes:

Vorig jaar 2 van deze gehad en het blijft echt mijn favoriet, vooral de finale. Wat een topper. Daarom dit jaar de Transbomber als laatste in een straatshowtje. Ben benieuwd! :)

Bijlagen

• 20181229_201103.jpg
    20181229_201103.jpg
    247,1 KB · Weergaven: 0
Aansluitend op bovenstaand, even iets kritisch.
het viel mij vorig jaar ook al op,(maar wist toen nauwelijks iets af van deze VW materie) hoe ‘rommelig’ sommige cakes/boxen geleverd worden.
Nu lees ik ook weer over diverse verpakkingen, uitvoeringen, onlogisch geplaatste cake’s, lonten waar iets mee is enz.
Lees dit trouwens ook wel bij andere topics, ook over bestellingen die, als het opgehaald wordt pas thuis blijkt dat er hele andere cakes in een doos zitten, dit is oa bij de fa. V. gebeurt en iemand hier op het forum was daar, begrijpelijk nogal pissed-off over.

Tevens vindt ik het persoonlijk raar en redelijk unfair dat er tijdens demo’s, (naar later blijkt) andere boxen/cakes worden geschoten dan wat er later in de winkels geleverd wordt.
Ook het afschieten van twee cakes/compounds tijdens demo’s vindt ik verwarrend.

Wellicht ben ik naïef, ook omdat ik dus vorig jaar pas ben ‘ingestapt’
Maar het gaat hier niet om Blokker of Action spullen van €5.- o.i.d.
Cakes van vaak meer dan 100.- p/s worden massaal verkocht en daar mag je toch wel een degelijk product voor verwachten?

De ‘Die Hards’ hier op het forum zijn hierin beter ingevoerd dan ik, maar ligt hier niet een taak richting de inmporteurs?

Of weten zij ook wel dat ‘wij’ de fanatiekelingen toch wel blijven kopen ondanks de div. defecten?

Maar voor een Chinees is het geen €100 product maar wel degelijk een €5 product die en masse tegen lage winsten zo snel mogelijk geproduceerd moet worden voor veeleisende Hollanders, met de hand. Dan sluipen die dingen er onvermijdelijk in, en geen importeur kan een kwaliteitscontroleur in elke fabriek op elk product op elk deel van de productie zetten. Is altijd al zo geweest, en zal altijd zo zijn. Vooral zelf je gezond verstand gebruiken en anders zijn heir altijd meer ervaren pyrofreaks om je te helpen :)

Maar voor een Chinees is het geen €100 product maar wel degelijk een €5 product die en masse tegen lage winsten zo snel mogelijk geproduceerd moet worden voor veeleisende Hollanders, met de hand. Dan sluipen die dingen er onvermijdelijk in, en geen importeur kan een kwaliteitscontroleur in elke fabriek op elk product op elk deel van de productie zetten. Is altijd al zo geweest, en zal altijd zo zijn. Vooral zelf je gezond verstand gebruiken en anders zijn heir altijd meer ervaren pyrofreaks om je te helpen :)

Was niet mijn bedoeling om wie dan ook zijn feestje te verstoren, en zeker het mijne niet vanavond!
Maar ik heb hier alleen even opgetekend wat ik zoal lees hier in div. topics.
Heb dit dus echt niet zelf bedacht allemaal.
Ook al heeft voor de man of vrouw in the far east maar een waarde van €5.- ‘wij’ betalen wel de hoofdprijs , ( let wel dat doe ik ook zelf ook hoor) maar dan mag, -nogmaals- je toch wel iets degelijks verwachten?,..is dat nu zo,n gekke stelling?
Dat ‘het altijd zo is geweest is en het altijd zo zal blijven’ vindt ik nogal een fatalistische gedachte.
Als we dat dat altijd hadden volgehouden hadden we nu nog in berevellen rondgelopen!
Maar goed, daar is het nu wel juiste jaargetijde voor!:-)

Nogmaals wil niet de boel verzieken met kritiek mbt het jaarlijkse vuurwerk feest, echt niet, maar
men mag toch wel -al betreft het een hobby- gezonde en steekhoudende kritiek hebben?

Volgens mij heb ik de laaste uit de productie gekregen want de stickers waren op. Of die Chinees had er echt geen zin meer in! :p

20181231_113652.jpg

Was niet mijn bedoeling om wie dan ook zijn feestje te verstoren, en zeker het mijne niet vanavond!
Maar ik heb hier alleen even opgetekend wat ik zoal lees hier in div. topics.
Heb dit dus echt niet zelf bedacht allemaal.
Ook al heeft voor de man of vrouw in the far east maar een waarde van €5.- ‘wij’ betalen wel de hoofdprijs , ( let wel dat doe ik ook zelf ook hoor) maar dan mag, -nogmaals- je toch wel iets degelijks verwachten?,..is dat nu zo,n gekke stelling?
Dat ‘het altijd zo is geweest is en het altijd zo zal blijven’ vindt ik nogal een fatalistische gedachte.
Als we dat dat altijd hadden volgehouden hadden we nu nog in berevellen rondgelopen!
Maar goed, daar is het nu wel juiste jaargetijde voor!:-)

Nogmaals wil niet de boel verzieken met kritiek mbt het jaarlijkse vuurwerk feest, echt niet, maar
men mag toch wel -al betreft het een hobby- gezonde en steekhoudende kritiek hebben?

Ja natuurlijk, niks mis met kritiek en je vragen. Ik zet er de realiteit tegenover en zo heb je leuk een wisseling van gedachten/meningen :D Wat je zou krijgen, als je wilt dat de Chinezen alles perfect gaan doen, is dat het alsnog weer duurder wordt voor ons. Het is gewoon erg bewerkelijk het te maken, extreem duur het te vervoeren (zit meeste kosten in) en elke partij hier wil er nog z'n winst mee opstrijken, en dan moeten de idiote NL opslag/keuringskosten ook nog (af)betaald worden... Absoluut luxe product, dan is met een NL loon in China wonen een heel stuk voordeliger :D

Ik heb indd ook het gevoel om de tuin gelijd te worden. In de showroom van de driesprong stond een transbomber die letterlijk 2 keer zo hoog was als de tb die we hebben gekregen. (We hadden er nog niet een in het echt gezien) bij ophalen dacht ik dat ik de verkeerde had mee gekregen . En moest ik in deiscussie gaan er over. Toch vind ik dat soort dingen jammer. Want op dat moment ben je toch teleurgesteld.

Ik heb indd ook het gevoel om de tuin gelijd te worden. In de showroom van de driesprong stond een transbomber die letterlijk 2 keer zo hoog was als de tb die we hebben gekregen. (We hadden er nog niet een in het echt gezien) bij ophalen dacht ik dat ik de verkeerde had mee gekregen . En moest ik in deiscussie gaan er over. Toch vind ik dat soort dingen jammer. Want op dat moment ben je toch teleurgesteld.

Dat is de omdoos. Er zitten 2x transbomber in een karton. Die omdoos staat meestal als dummy in winkels.

Dat is de om doos, omdat de Transbomber per 2 stuks verpakt zit als karton. De driesprong had de buitendoos als dummie staan.

Edit: Zlotka was me net voor!

In de showroom staat als dummy een omdoos, daar zitten er dus twee in, staat ook duidelijk op de dummy: 2/4.
De prestaties zijn daar niet minder door hoor :D

Maar voor de rest zijn we zeer tevreden over de driesprong hoor dat terzijde. We zijn heel goed geholpen. Erg dankbaar. Nu wachten op vanavond

Heb de 2017 versie met het Rubro systeem. Toch maar voor de zekerheid ook onderaan nog doorgelont. Die gaat als de brandweer. :thumbsup:

photo5859731419780198198.jpg

Zo, deze TB is ook weer klaar.
Zag er overigens goed uit qua posities ed.

Ohja,...het is toch niet nodig om tussen 1/2 en 3/4 ook een schotje te zetten.8D877C65-EFED-45B1-B4F8-2DE41923C557.jpg

Back
Bovenaan