Transbomber

Geweldig nieuwjaarfeest gehad. Het hele jaar checken, nadenken en controleren tijdens het ophalen. En dan dit. Alle boxen waren geweldig. Tweemaal transbomber en geweldig wat een rammer.
Waarom nog illegaal vuurwerk, is compleet overbodig. Dit is toch geweldig. De hele buurt genoot mee.

Op film vond ik deze niet echt bijzonder, puur gekocht op basis van de reacties hier. Vandaag begreep ik pas waarom, wat was deze lekker. Samen met de evo bomber, colorful city als eerste op bestellijst.

Wat een gruwelijk gruwelijk GRUWELIJK vette bak was dit. Moordend tempo, dikke klappen en de hele lucht vol crackling. Waanzinnig gaaf ding, had ‘m voor het eerst maar die gaat er vanaf nu elk jaar bij komen, zeker weten!

Eerste cake ging erg langzaam hier, voor de rest weer mn petje af voor deze box. Bij de laatste cake staat iedereen spontaan te klappen en juichen.

Ik vond de 2018 batch vele malen beter dan de 2017 . Gelukkig dat ze deze weer een beetje op orde hebben gekregen .

Allereerst DE BESTE WENSEN AALEMMAAL!!,
En ten tweede: TRANSBOMBER 4 EVER!!

Wen een geweldige bak geweld is dit toch!
Had ‘m gister samen met de Acatenango maar wat een verschil, ( ander type ook i know)) de laatste komt in een smal buurtje toch wat minder tut zijn recht, komt mede door grotere stijghoogte, denk ik.

Mijn TB, ook een 2018 en was doorgelont via de reservelonten bovenop en had wat last van vertraging van rond de 8 seconden tussen cake 2/3 en 3/4.
Enig idee hoe ik dat next year kan voorkomen?

Die van mij was wat magertjes en veel minder heftig dan die van 2017. Ook weinig crackling geweld. Richting finale werd al beter, maar ik had er meer van verwacht. Al blijft het een topper natuurlijk. Better luck next time! :)

Back
Bovenaan