Transbomber

Lontje komen niet heel ideaal uit inderdaad, alles komt heel dicht bij elkaar. Kwestie van goed afdekken door middel van karton of iets, dan moet het goed komen.

Vreemd, ik had nergens last van bij mijn Transbomber, sloot prima op elkaar aan. Kon alleen niet de ouderwetse extra lontjes onderin vinden die zorgen voor de ontsteking van de volgende cake. Dus moest zelf even aan het werk.

@ rico, komt goed, wel even afplakken met tape zodra je het teruggeduwd hebt, zodat het er niet weer uit kan 'vallen'.

Meer dan 2.000 berichten voor de Transbomber, blijft toch een geliefde bak haha. Heerlijk al die foto's hier ook, gaan er weer zat de lucht in bij de liefhebbers.

Als je de potten allemaal wat draait komt het perfect uit hoor. Goed kijken!cake 1 een kwartslag naar links, cake 2 een kwartslagnaar rechts. Cake 3 weer een kwartslagnaar links en aan laten sluiten op 2,cake 4 ernaast en hoppa.

Haha daar kwamen we ook achter, te laat.. staat nu in zigzag op een plank. Naar buiten tillen en prima!
Extra veel voldoening als die goed gaat.
Bedachten ons ook te laat dat reservelont op reservelont ook gewoon kan bij deze box. Geen cake met een finale of opbouwend tempo:D

Zag iemand paar pagina's terug die een crackling cake had toegevoegd in de finale. Thanks voor de tip haha. Cake 4 en crackling fan 2.0 tegelijk :D. Alleen nog mooi doosje omheen maken.
20181230_215956.jpg

Ik had er juist voor gekozen om m vóór de finale cake 4 te doen want anders is je finale al klaar als de crackling chry nog 4 salvos moet lossen en sluit je dus af in een semi anticlimax omdat de mega finale met cake 4 al een tijdje afgelopen is

edit: maar geen dank voor het idee!:)
15462040287456752356375427555767.jpg

Zag iemand paar pagina's terug die een crackling cake had toegevoegd in de finale. Thanks voor de tip haha. Cake 4 en crackling fan 2.0 tegelijk :D. Alleen nog mooi doosje omheen maken.
Bekijk bijlage 43749

Ik twijfel of ik dat ook doe of de crackling fan voor cake 4 zet..

Ben bang dat de crackling fan te lang doorgaat.. dan is het effect van cake 4 een beetje weg.

Misschien een domme vraag maar kan die ook ergens halverwege aan dit witte lont doorgelont worden? Want dan zorg ik dat die halverwege cake 3 instroomt
20181230_221431.jpg

Het beste is om te timen hoelang crackling waaier en cake 4 ieder duren. Aan de hand daarvan berekenen welke je waarmoet doorlonten

Back
Bovenaan