Cruelty

Vorig jaar twee stuks Cruelty achter elkaar gezet (overlappend doorgelont). Een erg vet effect! :) Dit jaar had ik het graag dunnetjes over gedaan met drie of meer stuks, maar dat is helaas niet meer haalbaar :sad:

Ik heb er vandaag ook gewoon een gekregen, dealer wou eerst de Heroes als vervanger aanbieden, maar Wolff had er toch een paar uit de oude voorraad geleverd! :D

Helaas niet geleverd gekregen bij VWL Steenbergen (afhalen Rotterdam ). 3x vervangende CT cakes ontvangen. Is een goede vervanging dacht ik maar had ze niet direct gecontroleerd maar blijkt nu helaas de minste CT cake A te zijn. ( p.s. verder wel een top winkel snelle afhandeling en vriendelijk personeel)

Dan zal de 2015 batch alleen in Steenbergen hebben gestaan denk ik. Rot voor jullie zeg. Al haal je met CT cakes toch wel hele goede doosjes in huis hoor. En persoonlijk vind ik cake A juist een van de mooiste cakes van de CT ookal mist deze de salvos waar je de Cruelty waarschijnlijk voor besteld had.

Cake e is een mooie salvo cake inderdaad..cake a is ook een geweldig mooie cake maar mis inderdaad het geweld van de salvo's waarvoor ik de cruelty aangeschaft had. Ach voor de prijs waarvoor ik hem gekocht heb is het zeker nog genieten alleen denk dat ik er nu aan 1 a 2 cruelty's zonder korting bij de plaatselijke vuurwerkwinkel tw gaan halen om alsnog van het salvo geweld te kunnen gaan genieten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan