Transbomber

Ik heb hem nu 3 jaar achter elkaar en ik vind hem geweldig , aankomend jaar wil ik de box eigenlijk in v-shape schieten .
Iemand ervaring of een filmpje van toevallig ?

2 jaar deze topper niet gezien en afgelopen oud en nieuw weer voorbij zien komen, voor mijn gevoel is er toch echt ingeleverd op de finale cake! Deze was mager naar mijn mening

Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...

Dit los van de Transbomber zelf, want die is qua prijs/kwaliteit nog altijd erg goed.

Ik heb hem dit jaar voor het eerst, puur om hem een keer live meegemaakt te hebben na 160+ pagina's in het topic. Moet zeggen dat op basis van het beeldmateriaal ik nog niet overtuigd ben, dus heel benieuwd.

Bij mij staat de Transbomber dit jaar ook voor het eerst in de straat. Ben inderdaad benieuwd. Op sommige filmpjes komt deze wel echt heel lekker over. Dat ligt misschien ook aan de soort camera hoe die op film staat. We gaan het beleven of dit er eentje is die je elk jaar zou moeten hebben. Maar er is ook zoveel ander moois...

Prima ding, dit jaar tweemaal.

Publiek vond deze afgelopen jaar toch het leukst (nagevraagd) ondanks de tig veel mooiere cakes/boxen die ik had. Ik begrijp het wel :blink:.

Al een aantal jaren in de collectie. Hij blijft prijstechnisch echt heel goed, zeker in een wat nauwe straat!

Prima ding, dit jaar tweemaal.

Publiek vond deze afgelopen jaar toch het leukst (nagevraagd) ondanks de tig veel mooiere cakes/boxen die ik had. Ik begrijp het wel :blink:.

Ja het tempo van deze box is heerlijk. En wat bij de meeste het meeste indruk achterlaat is toch die finale cake!. Wat heerlijk dat die finale cake dit jaar separaat verkrijgbaar is :handsup:

Back
Bovenaan