Transbomber

Dit jaar ook weer in de collectie. Wel vreemd dat het maar een halve compound was, 2 cakes waren "niet compound" zeg maar.

Ook dit jaar weer enorm van genoten≥ Dit blijft echt een ongekende topbak wat voor veel geweld in de straat zorgt. Komt er ook dit jaar gewoon weer in.

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst niet gehad, toch wel een beetje spijt. Wat ziet hij er weer dik uit op de beelden.

Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!

Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus. :bye: Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.

Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet! :D

Jij bent zelf een uitgemolken product. Ik walg echt van zulke debielen als jij. Maar goed dat je dit anoniem kan zeggen.

Idee was deze 2x te doen als finale. Helaas hield box 2 er halverwege mee op. Vanwege het geweld in de lucht van 1 Transbomber viel het publiek dit niet eens op.

Blijft voor mij toch de box der boxen dit jaar voor de 2e keer in de collectie maar wat een geweld in de straat geweldig! Weer een zekerheidje voor volgend jaar en wellicht een keer per 2 schieten:handsup:

Ik vraag me af hoe deze jaarlijks door de keuring komt aangezien je er niet dichtbij eronder kan staan.:applause:

Dit is voor mij toch wederom de beste box om het sier/chaos gedeelte in je show af te sluiten. Ik schoot hem per 2 en mensen wisten niet wat ze zagen. Heb veel geschoten in de show maar mensen halen deze naar voren als TOTALE CHAOS/GEWELD. Echt een fantastische box die per 2 iedereen versteld doet staan!

Blij verrast door de "detransbomber". Ik wilde eigenlijk 'The Troublemaker' van Surex aanschaffen, maar deze bleek op te zijn bij HQ-fireworks. Ter vervanging heb ik ter plaatse deze maar aangeschaft en dat bleek geen slechte keuze. Mijn versie had cake 3&4 als compound.
Goede opbouw en afwisseling in tempo, mooie volle effecten en vooral die eindsalvo's vulden de lucht. Om een van de enthousiaste toeschouwers te citeren "Het lijkt wel oorlog!"
Dit jaar zit deze hoogstwaarschijnlijk weer in de collectie :)

Deze nooit gehad, maar wel de Rumble in the Jungle. Die vond ik niet zo overtuigend als verwacht ivm tegenvallende burst en wow effect. Heeft deze dat wel t.o.v. eerstgenoemde box? Ben een beetje sceptisch omdat de boxen in opbouw hetzelfde zijn.

Deze nooit gehad, maar wel de Rumble in the Jungle. Die vond ik niet zo overtuigend als verwacht ivm tegenvallende burst en wow effect. Heeft deze dat wel t.o.v. eerstgenoemde box? Ben een beetje sceptisch omdat de boxen in opbouw hetzelfde zijn.

Heb ze beide gehad afgelopen jaar. De transbomber had wel een veel groter wauw effect. De rumble in the jungle was wel leuk, de transbomber echt veel beter.

De transbomber is al 3 jaar verkozen tot beste box, heeft al 160 overwegend positieve pagina's met berichten. Dat zit bij de transbomber meer dan goed.

Back
Bovenaan