Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een verschrikkelijke saaie puberale bak waar niets bijzonders in zit en een uitgemolken product!
Een domme viral hype en niet meer! Volledige verspilling van het geld. Mensen die beweren dat dit het beste product is neem ik niet serieus.Ik vergelijk het echt als de puber tijd van het mooiste meisje in de middelbare school die uiteindelijk het meest preuts is. Leuk voor jochies tussen de 14 en 18 of iets...... Hun eerste ervaring met een beetje spetter en spatter werk.
Je moet je schamen om dit tot het beste product te bestempelen! Kiddy shit. Je eerste vriendje of vriendinnetje zoenen, meer is het niet!![]()
Steken jullie deze af per 1 box of 2?
Deze nooit gehad, maar wel de Rumble in the Jungle. Die vond ik niet zo overtuigend als verwacht ivm tegenvallende burst en wow effect. Heeft deze dat wel t.o.v. eerstgenoemde box? Ben een beetje sceptisch omdat de boxen in opbouw hetzelfde zijn.
Deze nooit gehad, maar wel de Rumble in the Jungle. Die vond ik niet zo overtuigend als verwacht ivm tegenvallende burst en wow effect. Heeft deze dat wel t.o.v. eerstgenoemde box? Ben een beetje sceptisch omdat de boxen in opbouw hetzelfde zijn.