Transbomber XXL

Zijn waarschijnlijk gewoon 4 transbombers. Beetje saai wel maar met korting 224 euro is gewoon erg netjes, 56 euro per transbomber daar heb je ze nergens voor.

Vorige week stond hij even op 199 euro, met korting was dat zo,n 150 euro geweest dus 37,50 per stuk. Vraag me toch af of iemand die nog te pakken heeft gekregen voor die prijs:bonk: daarna ging hij snel omhoog

Laatst bewerkt:
Zijn waarschijnlijk gewoon 4 transbombers. Beetje saai wel maar met korting 224 euro is gewoon erg netjes, 56 euro per transbomber daar heb je ze nergens voor.

Vorige week stond hij even op 199 euro, met korting was dat zo,n 150 euro geweest dus 37,50 per stuk. Vraag me toch af of iemand die nog te pakken heeft gekregen voor die prijs:bonk: daarna ging hij snel omhoog

Het was toen niet mogelijk ze te bestellen. Tenminste bij mij lukte het niet.

Kan me niet voorstellen dat dit een grap/stunt zou zijn.
Hij is ook te bestellen voor de normale consument, denk niet dat ze dan zoiets gaan doen.

Lijkt me ook niet denk dat je gewoon 2 dozen krijgt van 2/4 net als de normale transbomber verpakt zit.

Ik heb hier eerder gelezen dat er een eigen opbouw in zit. Dus dan zijn het niet 4 normale Transbombers. Ik had zelf via Facebook ook nog even contact met Vuurwerkdiscount:

"Ze gaan niet alle 4 tegelijk af, ze lopen in elkaar over met een overlap van 3 tegelijk volgens mij, maar pin me er niet op vast. Ja er komt een video. Van de reservelont moet ik navragen."

Van die overlap is wel wat cryptisch:D

Ik heb hier eerder gelezen dat er een eigen opbouw in zit. Dus dan zijn het niet 4 normale Transbombers. Ik had zelf via Facebook ook nog even contact met Vuurwerkdiscount:

"Ze gaan niet alle 4 tegelijk af, ze lopen in elkaar over met een overlap van 3 tegelijk volgens mij, maar pin me er niet op vast. Ja er komt een video. Van de reservelont moet ik navragen."

Van die overlap is wel wat cryptisch:D

Ik denk gewoon dat hij per 3 cakes vuurt dus 4 rijen van 3 cakes. En we zagen in de foto al een soort schotje zitten op de laatste rij dus als finale heb je dan 4 van die finale cakes van de transbomber. Of die dan alle 4 tegelijk gaan of 4 achter elkaar is dan ook weer een leuke vraag.

Ben zeer benieuwd naar het filmpje.

Dit lijkt mij ook niet echt, het past niet in het reglement van Nederland.
Hoe wou je dit ding vervoeren binnen de geldende regels van 25kilo per persoon per voertuig.

In 2 delen met 2 auto's maar dat had je zelf ook al bedacht neem ik aan.
Ik twijfel nog steeds of ik deze box zal scoren of niet, hij lijkt me echt vet.
Kop of munt? :D

IK zou er dan wel een balk onder leggen in het midden dat je toch beetje waaier effect krijgt. Nu knallen er tientallen bombettes voor en achter elkaar op 1 plek in de lucht.

Back
Bovenaan