MasterBsc
VWC lid
Officieel hoor je een cake niet los te trekkenis volgens mij ook niet eens nodig toch? of komt dit door de tape over de lontjes? maar wel fijn dat je zo makkelijk bij die lontjes kan.
Blijft een top product dit, helaas nog nooit in de collectie gehad, maar denk dat dat dit jaar zeker gaat gebeuren!
Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg

Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.
Laatst bewerkt: