Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een ontzettend gave box is dit zeg, geweldige film MasterBSC. Heerlijk tempo, continue een gevulde lucht, chaos gegarandeerd. Gaat heel dik gedrukt op de lijst!
Op film komt het niet goed over, maar in het echt was ie echt super dik. Dat tempo, de dikke mines en die tails voegde ook super veel toe. Dat tempo was hoger dan ik me kon herrinneren van demo's en de boeket grootte en gevuldheid was veel beter dan bij de normale Transbomber. Had het niet verwacht dit, hij blies ook veel 30mm profblokken er uit door een combinatie van alles wat ik hier boven noemde![]()
Op film komt het niet goed over, maar in het echt was ie echt super dik. Dat tempo, de dikke mines en die tails voegde ook super veel toe. Dat tempo was hoger dan ik me kon herrinneren van demo's en de boeket grootte en gevuldheid was veel beter dan bij de normale Transbomber. Had het niet verwacht dit, hij blies ook veel 30mm profblokken er uit door een combinatie van alles wat ik hier boven noemde![]()
Heb hem doorgeschoven naar volgend jaar, was echt super benieuwd naar deze. Heb er €118 voor betaald en denk niet dat die daarvoor nog te koop komt
Waar als ik vragen mag? Kan ik ze dit jaar in de gaten houden!PM mag ook of een subtiele hint!
Dusss, als je moet kiezen, deze of 2x de transbomber?
Edit: zie ze voor 160 voorbij komen nu. Is dat beetje de minimale prijs of kan het nog lager? Las 2 pagina's terug nog iemand die er 1 voor 129 had namelijk, maar dat kan ik (nu nog) zo gauw niet vinden!![]()
De dikste I shape bak die ik ooit in de straat heb meegemaakt. Heel hoog tempo, grote boeketten voor 25mm ( leek net 30mm ) en harde burst. Hij bleef ook maar doorrammen. Hier kwam meer applaus bij dan bij de profblokken in de wijk.
Dit is de 2019 versie en ik heb de verbindingen iets strakker gedraaid tussen de cakes.
De dikste I shape bak die ik ooit in de straat heb meegemaakt. Heel hoog tempo, grote boeketten voor 25mm ( leek net 30mm ) en harde burst. Hij bleef ook maar doorrammen. Hier kwam meer applaus bij dan bij de profblokken in de wijk.
Dit is de 2019 versie en ik heb de verbindingen iets strakker gedraaid tussen de cakes.
Zo dat ziet er toch serieus goed uit, staat met stip genoteerd op mijn lijst voor dit jaar.
Zijn de verbindingen tussen de cakes makkelijk te bereiken? Dit ivm het strakker zetten van de overgangen
Heel makkelijk. Kijk zo ziet dat er uit als je 'm uit de doos haalt. Zoals je ziet zijn de lonten al beneden bij de tubes doorgelont, alleen is de verbinding in het begin geknoopt in plaats van verder naar de cakes toe. Vandaar die vertragingen altijd. Enige wat je moet doen is het lont aandraaien en dan tape er om.
Bekijk bijlage 60050
Je hoeft niks uit elkaar te halen of wat dan ook, puur aandraaien. Het is dan ook geen modificeren oid, dat voelt al fijner![]()