Transbomber Champions Edition

Rubro leest u mee, ik zie al een box voor aankomend jaar... Angry Blue hornet...de broer van!!
Dit effect komt namelijk er gaaf over zo op beeld.

Wat bijzonder eigenlijk dat deze topic, deze box in verhouding tot de ‘gewone’ Transbomber zo weinig reacties krijgt tot nu toe. Ik vindt met name het laatste filmpje nl erg veelbelovend.
Ben benieuwd wat de reacties zijn van de Hardcore-forum leden zijn.

Wat bijzonder eigenlijk dat deze topic, deze box in verhouding tot de ‘gewone’ Transbomber zo weinig reacties krijgt tot nu toe. Ik vindt met name het laatste filmpje nl erg veelbelovend.

Mijn persoonlijke mening is dat compounds boven de €100 wat te duur worden.. Leuk als je dit met een paar maten samen koopt maar persoonlijk ga ik dan liever voor 3 verschillende compounds. Wat niet wegneemt dat het een gaaf product is!

Geen crackling fan hier. Heb de originele TB ook niet gehad en heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan. Kwestie van smaak.:angel:

Veel hetzelfde geschoten daar bij Valk :p Best een gave bak dit zeg, toch behoorlijk grote en goede effecten!

Lijkt me dat deze last had van vonkoverslag bij Valk? Jammer dat ie een beetje moeizaam op gang komt.. Daarna zeker dik!

In Steenbergen ziet ie er echt perfect uit!:handsup:

Vind hem echt wel goed overkomen, beste beuker dit. Blij dat deze besteld is.

Er waren cakes die een veel harder burst hadden, misschien had ik er meer van verwacht. Als je deze voor een mooie prijst kon krijgen heb je zeker geen miskoop gedaan, dit gaat zeker geweld geven in de straat.

Er waren cakes die een veel harder burst hadden, misschien had ik er meer van verwacht. Als je deze voor een mooie prijst kon krijgen heb je zeker geen miskoop gedaan, dit gaat zeker geweld geven in de straat.

Komt toch erg dik over. Heb je een paar voorbeelden van producten die een hardere burst hadden?

Zeker 00:00 waardig, maar qua kleur... helemaal niets. Daarom vind ik em juist perfect voor in de avond. Lekker inkomen met al die crackling en duurt ook nog eens lekker lang. Gaat op het lijstje en ben benieuwd naar de films na 1 jan :-)

Ik werd hier niet warm van, duurde mij te lang en kreeg er totaal geen wooow effect bij wat ik bij de anderen transbomber wel heb.

Back
Bovenaan