Tracer

Ook op latere demo's gewoon wel een fluit en in de straat niet. Had anders gewoon voor een lagere prijs de concerto rosso gehaald.

Deze wou ik eigelijk op de valreep meenemen.
Door de stress en hektiek ben ik deze vergeten.
Bij het lezen van dit topic maar goed ook.
Bij de demo van herwijen presteerde die fluit zeer irritant zo heel hoog schel toontje.
Ik vond het een topper.
Maar hoe is het dan toch mogelijk dat de fluit er in de straat niet is?

Ik snap ook niet hoe het kan. Dat het toevallig in 1 cake niet zo, oke. Maar in geen van allen? Had er 4 dus weet waarover ik het heb helaas.

ik had er hier 4 van en de fluit was ver te zoeken. Erg jammer aangezien dit een cake is die je voor de fluit koopt. Een soort van aanfluiting dus ;-)
greetzz

1tje van in de straat gehad, en helaas ook hier ontbrak de fluit! Dat was toch de reden waarom ik hem aanschafte, helaas. Deze komt er niet nogmaals in.

Ik was van plan om deze cake last minute nog even mee te nemen van de winkel waar ik gewerkt heb. Maar daar kwam ik toch van terug. Na afloop gingen we bij de zaak nog even wat cakes stoken. Deze Tracer werd ook uit het magazijn gehaald om af te steken. Drie dagen lang hebben we hem aan klanten verkocht als "een keiharde fluitcake met boeketten". Eigenlijk schoten we dus met z'n allen keihard in de lach toen deze cake helemaal geen fluit bleek te hebben! :D
Aan de andere kant natuurlijk wel treurig, en ook de reden dat ik hem zelf niet aangeschaft heb. Die fluit ging het immers om.

lekkere verkoper ben je. Keihard lachen omdat je mensen een kat in de zak verkocht hebt. Shame on you

Wel echt vreemd dat deze op de demo's wel fluit had - benieuwd naar reactie van Wolff - had zelf dit jaar nog voor zekerheid gekozen met de concerto rosso, maar zou er echt gruwelijk van balen als ik deze had gekocht en die had geen fluit :(

Grootste tegenvaller van afgelopen O&N. Had er maar liefst 4 stuks...Behalve dat deze geen fluit had staat er op de verpakking dat deze 252 gram kruit bevat en geen 403,2 gram zoals hier op 't forum vermeld. Gelukkig is er enige vorm van compensatie beloofd.

Grootste tegenvaller van afgelopen O&N. Had er maar liefst 4 stuks...Behalve dat deze geen fluit had staat er op de verpakking dat deze 252 gram kruit bevat en geen 403,2 gram zoals hier op 't forum vermeld. Gelukkig is er enige vorm van compensatie beloofd.

Van je dealer dan zeker? Als het van wolff is laat het me dan weten :p

Wel echt vreemd dat deze op de demo's wel fluit had - benieuwd naar reactie van Wolff - had zelf dit jaar nog voor zekerheid gekozen met de concerto rosso, maar zou er echt gruwelijk van balen als ik deze had gekocht en die had geen fluit :(

Precies, zeker ook omdat wolff toch 1 van de weinige importeurs is waarbij het spreekwoord what you see is what get nog geldt. Zouden er dan toch samples geschoten zijn ?

Van je dealer dan zeker? Als het van wolff is laat het me dan weten :p
Inderdaad door m'n dealer. Hoe die het vervolgens met Wolff afhandelt of niet maakt mij niet uit.:wink: Het is natuurlijk wel een slechte beurt voor Wolff, bij nieuwe artikelen vertrouw ik de gegeven informatie minder waardoor ik zo'n artikel in mindere mate of niet zou aankopen. Met die korte afsteektijden tegenwoordig valt een artikel ook niet meer legaal te testen en vervolgens extra aan te kopen in de laatste dagen van het jaar.

Helemaal als je je anti-vuurwerktokkiedierentuinburen even wil opschrikken... :)
Desalniettemin hing die ma-flodder als reactie erop uit het raam: "MOET DAT NU?", en dat op 31-12 19:00...

Back
Bovenaan