Loud and Clear (Salute cake 2)

Ja ik heb 2 filmpjes, die zal ik van de week wel uploaden. Je hoort echt ook op de filmpjes een zelfde soort knal als de Salute Cake 1. Het ontloopt elkaar echt amper, misschien wat je zegt inderdaad dat de Salute Cake 1 een iets vollere klap heeft. Bij de laatste die ik schoot en dat was ook de laatste cake van nieuwjaarsnacht, daar knalde die halverwege uit elkaar. Er kwam echt een super dikke klap vanaf en heel de cake was uit elkaar geschoten en een paar auto alarmen gingen af. Ik zou echt niet weten hoe dit kwam, de cakes zagen er niet beschadigd uit ofso.. Het leek net een soort massa explosie van de tubes die nog moesten komen.

Gelukkig heb ik er nog 2 bewaard zodat ik er volgend jaar nog even van kan genieten.. :D

Ik zag dat vuurwerkoutlet Groningen deze weer verkoopt. Als je nog een harde salute cake wilt moet je deze nemen. Ik heb er nog 1 bewaard. Dit is nu echt de hardste legale salutecake verkrijgbaar in NL. Gaat bijna net zo hard als de salute cake 1 alleen iets minder dof. Machtig ding.

Ik zag dat vuurwerkoutlet Groningen deze weer verkoopt. Als je nog een harde salute cake wilt moet je deze nemen. Ik heb er nog 1 bewaard. Dit is nu echt de hardste legale salutecake verkrijgbaar in NL. Gaat bijna net zo hard als de salute cake 1 alleen iets minder dof. Machtig ding.

Klopt, deze gaat aardig lekker, maar toch denk ik dat de valk ti thunder nog iets harder gaat.

ik denk dat dat de loud and clear versie met blinker is.

Als het de goede Loud and Clear is dan heb je een geweldige knalcake.
Ben wel benieuwd naar de filmpjes van degene die ze koopt.

Dat is deze niet hoor! Maar die rechts op je foto staan die zijn het wel. Kan je daar foto's van maken? Ik zie 2 verschillende versies.

Dat is deze niet hoor! Maar die rechts op je foto staan die zijn het wel. Kan je daar foto's van maken? Ik zie 2 verschillende versies.

komen ze aan. :) maar dat zijn de SW 1
uuh heb problemen met uploaden even geduld aub.....

Bijlagen

• IMG_7210.jpg
    IMG_7210.jpg
    162 KB · Weergaven: 0
Ooh haha nouja ook leuke foto's! Maar die van je eerste foto's is een 19 shots siercake en de gene uit dit topic is een 36 shots knalcake met de productcode 'SW022'.

Back
Bovenaan