Tracer

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1630
Artikelnaam: Tracer
Netto Kruitgewicht: 403,2 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: Traceer de sterren in de galaxy, met deze fel fluitende uiteenbarstende kleurboeketten!
Tijdsduur: 33 sec
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 26,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1630_tracer.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heel leuk effect, maar deze wil toch eerst live zien. Het wil nog wel is zo zijn dat de fluit niet is wat het moet zijn.

De Concerto rosso 2.0. Leuke cake met goede fluiters. 11 schoten meer dan de CR en leuke kleuren in t boeket.

Heerlijke schelle fluit, prima cake! Ik vind hem nét even te duur, dit jaar laat ik hem staan, tenzij ik hem ergens in een actie tegenkom. :p

Toch helemaal niet gek dit? Inderdaad concerto rosso 2.0, mooi gevonden. Fluitje is wat scheller/hoger en dus indringender. Voor die paar euro extra heb je ook 10sh meer. Met meerdere tegelijk lijkt me dit toch wel een 'handen tegen de oortjes potje' :wink:. Even de demo's afwachten nog....

Vanavond gezien in Zoetermeer. Heerlijk schelle fluit, witte tail en hoog tempo. Daarbij nog een redelijk blink boeketje ook. Leuk bakje.

Mijn reactie bij de Fairytale:

Gisteravond ook gezien, goede opvolger van de Concerto Rosso. Fluit is minstens zo goed, maar de effecten daarna zijn beter uitgewerkt en hebben een flinke burst. Toppertje dit! Volgend jaar eens kijken of ik deze kan meenemen.

Gistereravond ook gezien.. Broertje van de Concerto Rosso? Als hij een fluit zou hebben wel.

Misschien volgend jaar in de herkansing.

Back
Bovenaan