Tournament Box 432'S

@kwintos, waar kun je zien uit welk jaar hij komt? Ik heb nu compound versie, maar zag ook nog een oude doorlontbak over de toonbank gaan.

@kwintos, waar kun je zien uit welk jaar hij komt? Ik heb nu compound versie, maar zag ook nog een oude doorlontbak over de toonbank gaan.

Je kan het aan het jaartal zien,maar ook hoe de cakes verpakt zijn.
1/2/6 is met losse cakes en 1/3 dan heb je de compound versie.

Hier ook de 2019 versie de lucht in geschoten en hij was echt top! 3 minuten genieten. Filmpje volgt nog. Volgend jaar zeker weer.

Nog nooit eerder gehad maar wat een bak zeg, ongelofelijk vet met al die tempo wisselingen en effecten.

Wel last van me rug :p

Dit was echt een topper (2018 versie). Super zware bak, bijna niet in je eentje te tillen. Tempo, duur en effecten zijn geweldig. Burst was prima, al was die van de Escape From Hell net wat beter. Al met al een aanrader en noemenswaardige afsluiter van de avond.

Fantastische bak. Wat een tempo en agressie. De hele buurt stond te klapppen en te juichen.
Dat doorlonten werd gedoe dus daar moet ik een cursus voor volgen, ze maar achter elkaar aangestoken.
Dit is echt topmateriaal! Volgend jaar graag weer.

Wat een heerlijk bak was dit inderdaad, hier afgestoken met meteen erna de Espada palm tree met daar door heen de Outlander. Filmpje volgt zo snel mogelijk.

Top om te horen dat de 2019 versie ook gewoon erg dik was. Gaat voor nu dan ook zeker weer op de lijst.

Had de 2019batch, prima bak!! Zeer tevreden, langdurig, afwisselend en grote mooie effecten. Volgend jaar weer:p

Mooie doos. Helaas alleen 2 keer halverwege een cake dat hij stopte. Dus volgend jaar hoef ik hem niet meer te hebben. Niet zo relax om hem 2 keer extra te moeten afsteken.

Back
Bovenaan