Total Madness

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 1014
Artikelnaam: Total Madness
Bruto Gewicht: nb
Netto Kruitgewicht: nb
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: Blue mine to red coconut w/white glittering
Blue mine to sea blue coconut w/red glittering
Blue mine to yellow coconut w/silver glittering
Blue mine to silver coconut w/red glittering
Blue mine to purple coconut w/gold glittering
Blue mine to gold palm tree w/green glittering
Blue mine to silver palm tree w/sounds

Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs: € 42,95

Film:

Wij danken Harten4 voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo op het filmpje een heerlijke pot met mooie blinkereffecten erin verwerkt. een lust voor het oog en qua prjs ook prima te doen!

Gekkenhuis. Ook een mooie cake met een prijs die inderdaad meer gehanteerd word dit jaar door Bonfireworks. Niet erg hoor, want met een korting hier en daar is de prijs net goed denk ik (ja we worden verwend). Blinkers zijn heerlijk, één van mijn favoriete effecten, mochten ze het goed doen dan zou deze waarschijnlijk wel op mijn lijstje komen te staan straks.

vind de prijs redelijk, idd met korting zeker de moeite waard! mooi uitgewerkt en erg mooi de blinkers in deze cake.

Ook deze cake is heerlijk. Lekker volle boeketten. Ook hier weer blinkers toegevoegd. Wat ik niet heel erg vind. (blinkers zijn goed vertegenwoordigt dit jaar)
De prijs? Tja die is toch heel redelijk wat mij betreft. En wat ruben zegt, met een korting is het prima. (zonder ook)
greetzz

Dit is toch ook een prachtige bak hoor. Verschillende glittering met dikke brocades en palmen die bizar lang blijven hangen. Per stuk geschoten of in dikke salvo's...jummie.

Ziet er zeker goed uit. Mooie uitwerkingen die inderdaad lang blijven hangen. De prijs is wel wat hoog.

Afbeelding van deze cake :)
1014klein.png

Ik vind dit toch een erg mooie cake voor deze prijs en het aantal schoten. vind het een erg mooie combinatie wat je volgens mij niet vaak ziet. eerst een mine en dan een palm boeket met erg mooie blinkers er tussendoor. wacht nog even een demo af, maar deze is zeker het overwegen waard voor die €43.

Deze komt zeker zeer goed over op t filmpje. goede burst en een mooi tempo en idd schitterend hoe die blinkers in die prachtige brocades zijn verwerkt. de prijs lijkt mij prima voor deze 42 schots blok.

Bij de rijswijkse vuurwerkhal is deze als kartonvoordeel 6 stuks voor 168euro, komt neer op 28euro per stuk. Iemand of 2 personen interesse om dit karton te delen? zou niet weten wat ik met 6 stuks moet doen

Wauw! Topcake! Die gaat er dit jaar bij zitten! Toppie man.. Volle lucht, paar salvo's tussendoor, kleine mines, maar wel leuk dat ze er zijn! Topcake wat mij betreft! Ook voor de prijs..

Deze staat ook bij mij genoteerd, samen met nog wat nog wat andere cake's van bonfire die nieuw zijn dit jaar.

De films zijn alvast veelbelovend, nu nog de eerstvolgende demo's afwachten.

Is deze nog niet op een demo voorbij gekomen?
Hij staat bij mij ook hoog op de lijst, alleen is dat op basis van het filmpje uit China en we weten allemaal wat dat kan betekenen...

Gezien mijn kleinere budget dit jaar kies ik graag voor zekerheid en koop ik niks op de gok, dus hopelijk komt hij binnenkort nog voorbij en anders sla ik deze voorlopig maar over.

Sjonguh jonguh weer een toppertje van bonfireworks. Wat een grote boeketten en een gruwelijke finale. jammer nog geen demo filmpje.

Back
Bovenaan