Total Madness

Ik heb deze besteld! Ik heb nog geen filmpjes van demo's voorbij zien komen, maar ga er gewoon vanuit dat deze bij mijn bestelling zit. Ik zal hem proberen te filmen.

Vandaag bestelling opgehaald, hier een foto:

P1030368.jpg

Nee op filmpje was deze mooier, opzich wel oke maar had toch idee van filmpje verwacht. jammer

Helaas gefopt door het filmpje! 42,95 euro voor betaald, maar dat wodka blue/ gorgeous waren veel mooier!

Daarnaast laat het filmpje grote heldere ronde effecten zien, met een goede burst. En het belangrijkste Salvo's tussendoor! Ik kreeg 37 losse schoten te zien die absoluut niet geweldig waren en uiteindelijk een eind salvo van 5 shots

Komt er niet meer in!

Straatfilmpje van de Total Madness van Bonfire O&N 2011-2012

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Super cake volle boeketten strakke knallen en bovendien lange tijdsduur, toppertje !

Ik vond hem zelf ook echt super mooi! Hij duurde heerlijk lang en had mooie effecten ook de mines vond ik erg mooi door zijn kleuren. Alleen had ik ook het salvo tussendoor verwacht, maar die was niet aanwezig alleen een versnelling wat ook wel mooi was. Het was misschien daardoor geen Total Madness, maar het qua duur en schoonheid was erg goed. Aan het einde van het jaar zeker weer!

Total Madness, een pracht cake. De effecten waren mooi vol en ook de tijdsduur van de cake was super.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit was echt een topper wat mij betreft! Grote boeketten, lekkere salvo's tussendoor, heerlijke burstknallen! Ik vond hem gewoon top! Groot voordeel van deze cake is dat hij lekker laag knalt, hierdoor echt een lucht vol! Aanrader voor volgend jaar..

Dan zijn er toch blijkbaar foutieve producties bij. Ik lees zowel positieve als negatieve reacties. Ik was hier echt niet over te spreken.

Veel kleinere boeketten dan bijvoorbeeld een Wodka Blue, geen salvo's zoals wel op het filmpje te zien. Dan koop je een kat in de zak terwijl je bijna 43 euro aftikt.

Blijft een super bak. Lekkere tempo wisselingen, mooie mines, en fijne kleuren erin verwerkt. Dit jaar komt hij er zeker weer bij. Gelukkig werd hij op de demo vorige week per stuk geschoten.

Film, mooist in HD:

Back
Bovenaan