Total Madness [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1240
Artikelnaam: Total Madness
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 366 gram
Aantal Schoten: 42 schots waaier
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 39,99

Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan startpost toegevoegd.

Een mooie waaier, maar wel snel, begin is het enige rustige. :p

Ziet er erg mooi uit. In het begin vind ik de boeketten maar slecht gevuld overkomen wanneer hij een voor een schiet. Maar zodra de salvo's komen ziet het er gewoon super uit. En voor dat geld gaat dit er denk ik wel eentje worden!

Begin is een beetje saai. Maar de rest is leuk, zeker z'n geld waardig (vergeleken met andere importeurs al helemaal). Mooi ding.

Verrek, puik bakkie zeg! Als er geen Rubro in de buurt komt, hoef ik me toch met Vuurwerkvisie/Zena en Broekhoff niet te vervelen; aangename en onvermoede verrassingen zie ik langskomen!

Mooie waaier cake, voor een betaalbare prijs! Vind hem persoonlijk niet eens zo snel, hot chains ook voor mij bijvoorbeeld veel sneller dan deze. Een paar mooie waaiers hoop ik wel te scoren en dit is zeker een goede overweging daarvoor!

idderdaad Richardus.. ik ga us een keer helemaal met je mee:wink:
Verder vind ik dit een aardige bak..
alleen de eerste rij heeft gewoon slappere boeketjes.
Maar voor de prijs een toppertje!

zie het filmpje voor het eerst en viel mij ook gelijk op ja haha. Vuurwerk visie en Zena komen onverwachts hard terug zeg. :) Het lijkt wel of een aantal importeurs zich dit jaar eindelijk weer op de kaart willen zetten :)

In jouw filmpje zie ik alleen blauw en groen ja,en is ineens het rood uit de bovenste verdwenen.
En het groen is ineens ook nog donkerder ook:)

In jouw filmpje zie ik alleen blauw en groen ja,en is ineens het rood uit de bovenste verdwenen.
En het groen is ineens ook nog donkerder ook:)

Plus twee rijen schieten bijna tegelijkertijd de lucht in, terwijl in het eerste filmpje alles netjes na elkaar gaat.

Vond dit een hele mooie waaier. Begint lekker rustig, de tempoversnelling geeft wel een kick. Goed gevulde luchten!

Back
Bovenaan