Zo, ben net terug van Toschpyro.
Vanochtend om half 8 weg gereden en was er rond 9:30 uur. Heb bijna alles en dat moet ik toch wel even kwijt. Heb op 14 oktober mijn bestelling geplaatst, heb een aanbetaling gedaan zodat ze er zeker van waren dat ik de bestelling kwam afhalen. Reken af bij de kassa, wordt van de ene naar de andere kant gestuurd omdat ze niet precies weten waar de bestellingen liggen. Na een uur wachten in de kou mijn bestelling en wat zit er niet bij??
Mijn 2 potten Nico MonsterKing, terwijl hij op voorraad was toen ik de bestelling deed.
Ik heb namelijk een behoorlijke bestelling geplaatst dus ging eerst alles controleren omdat ze alles wat ik wel goed vind netjes hadden verpakt in dozen. Heb toch ruim voor 400 euro besteld en wil er niet thuis achter komen dat de helft er maar in zit.
Bij navraag bleek het zo te zijn dat ze de MonsterKing nog niet geleverd was en dat hij "Misschien??" vandaag geleverd werd en anders morgen.
Dus ik tegen mevrouw: Ik ga geen dag wachten en zeker niet nog eens heen en weer rijden voor 2 potten à 24 euro, wat ik wel onbeschoft vind is dat ik mijn rekening betaal en je me gewoon laat afrekenen voor dit terwijl je weet dat je ze niet hebt.
Mevrouw verwees me naar de kassa en de beste man daar kreeg toch een rood hoofd toen ik ernaar vroeg. Uiteindelijk mijn geld terug gekregen en naar huis gegaan.
Geen controles en net alles lekker uitgepakt.
Al met al is het mij goed bevallen ipv alle discounters langs te rijden en dat de mensen de potten vuurwerk uit je handen trekken. Lekker thuis op mijn gemak alles uitgezocht en toch bijna alles in huis.
Raad iedereen dit aan, alleen controleer wel je bestelling voor je weg rijdt.
Iedereen een goed en vooral KNALLEND uiteinde, en geniet van al het mooie in het leven (daarmee bedoel ik vooral VUURWERK).
Vuurwerkcrew bedankt voor alle info
Groeten, een vuurwerkfreak.