Toschpyro (Duitsland, Osnabruck)

Kun je tot 12 december online bestellen? Kun je het vuurwerk de 29st ook in de winkel zelf kopen, zonder eerde te bestellen? Zijn de prijzen dan ook hoger?

Als je nou even leest in het eerste bericht kun je zien staan dat het ALLEEN via de webshop word verkocht.

Kreeg net een e-mail van Toschpyro over het feit dat alle Lesli producten uit de webshop zijn gehaald. Ze komen ook niet meer terug, en zijn gewoon niet meer leverbaar. Iets met problemen in D. Mein Deutsch ist nicht wunderbar.

Toevallig.. die site uit de post van rapalje074 heeft ook geen enkel Lesli product meer op voorraad. Misschien gaat het hele Lesli verhaal in Duitsland gewoon niet door dit jaar?

Overigens gaat het met andere producten bij Tosch ook erg hard!
Er staan duidelijk minder producten op de site dan een paar weekjes geleden..

Die van mij is wel uitstekend op zich...maar ben wel benieuwd waarom al die producten van Lesli eruit zijn opeens...

Heb het bericht inmiddels ook gehad.
Dit jaar geen Lesli bij Tosch, en misschien zelfs niet in heel DLD.

quote van Tosch:
"Lesli kriegen wir in D leider gar nicht dies Jahr."

ik heb misschien een stomme vraag maar mijn duits is niet zo okay ik kan bij Toschpyro nu niks meer bestellen ?
omdat ik bergijp dat dat tot 12 december kon.
zo niet kun je dan op de 29 bij hun nog los spul halen
groetjes erik

ik heb misschien een stomme vraag maar mijn duits is niet zo okay ik kan bij Toschpyro nu niks meer bestellen ?
omdat ik bergijp dat dat tot 12 december kon.
zo niet kun je dan op de 29 bij hun nog los spul halen
groetjes erik

Nee bijna alle producten gaan via de webshop,dus je kan die niet los halen.

Liebe Feuerwerksgemeinde,

es sind alle Shops von unserer Seite rechtzeitig darüber informiert worden, welche Artikel in 2010 leider nicht lieferbar sein werden.

Die Ware trifft erst Ende November in Hamburg ein.
Das ist vielleicht für einige zum packen zu spät?
Daher wohl auch die Meldungen, dass Artikel nicht lieferbar sind.
LESLI versucht so schnell wie möglich die Ware an die Internetshops zu liefern!
Die Shops stehen bei uns an 1. Stelle, damit das packen und versenden in 2010 klappt!
Bitte habt Verständnis dafür, wenn ein Shop aufgrund der Zeitspanne die Kartons schlließen muss.

In 2011 wird LESLI alle Artikel zeitgerecht am Lager haben!
Unser Programm wird gegenüber 2010 deutlich ausgebaut!
Ihr dürft Euch schon jetzt alle darauf freuen.
Bereits zur Spielwarenmesse (03.02-08.02.2011) werden wir das kpl. Sortiment vorstellen.

Dit stond op het duitse forum, misschien kunnen jullie er wat mee?

Super balen dat ze de spullen van Leslie niet verkopen, had er toch een paar tussen staan. Gelukkig wel de 500 grammers van Jorge kunnen bestellen:)

Zo, ben net terug van Toschpyro.
Vanochtend om half 8 weg gereden en was er rond 9:30 uur. Heb bijna alles en dat moet ik toch wel even kwijt. Heb op 14 oktober mijn bestelling geplaatst, heb een aanbetaling gedaan zodat ze er zeker van waren dat ik de bestelling kwam afhalen. Reken af bij de kassa, wordt van de ene naar de andere kant gestuurd omdat ze niet precies weten waar de bestellingen liggen. Na een uur wachten in de kou mijn bestelling en wat zit er niet bij??

Mijn 2 potten Nico MonsterKing, terwijl hij op voorraad was toen ik de bestelling deed.
Ik heb namelijk een behoorlijke bestelling geplaatst dus ging eerst alles controleren omdat ze alles wat ik wel goed vind netjes hadden verpakt in dozen. Heb toch ruim voor 400 euro besteld en wil er niet thuis achter komen dat de helft er maar in zit.

Bij navraag bleek het zo te zijn dat ze de MonsterKing nog niet geleverd was en dat hij "Misschien??" vandaag geleverd werd en anders morgen.
Dus ik tegen mevrouw: Ik ga geen dag wachten en zeker niet nog eens heen en weer rijden voor 2 potten à 24 euro, wat ik wel onbeschoft vind is dat ik mijn rekening betaal en je me gewoon laat afrekenen voor dit terwijl je weet dat je ze niet hebt.

Mevrouw verwees me naar de kassa en de beste man daar kreeg toch een rood hoofd toen ik ernaar vroeg. Uiteindelijk mijn geld terug gekregen en naar huis gegaan.
Geen controles en net alles lekker uitgepakt.

Al met al is het mij goed bevallen ipv alle discounters langs te rijden en dat de mensen de potten vuurwerk uit je handen trekken. Lekker thuis op mijn gemak alles uitgezocht en toch bijna alles in huis.

Raad iedereen dit aan, alleen controleer wel je bestelling voor je weg rijdt.

Iedereen een goed en vooral KNALLEND uiteinde, en geniet van al het mooie in het leven (daarmee bedoel ik vooral VUURWERK).

Vuurwerkcrew bedankt voor alle info

Groeten, een vuurwerkfreak.

Ook een goede ervaring mee gehad vandaag.
Politie stond bij de grens-overgang druk te controleren, maar we zijn er tussendoor geglipt.
M'n 9 Monster Kings waren er dus ook niet. Beetje slecht van NLE. Andere Nico artikelen waren er namelijk wel.
Kon gewoon netjes betalen, en daarna doorrijden naar de garageboxen achter de winkel.
Daar stonden de bestellingen keurig op pallets klaar!
Coroner was vervangen voor Iron Man, maar verder was alles er en klopte het als een bus!
Goede ervaring, maar voor een volgende keer wacht ik wel tot we legaal in Duitsland mogen halen.
Heb 20 km lang met zweethandjes en samengeknepen billen gereden.

Gisteren ook mijn bestelling opgehaald. Maar wat was het daar toch een chaos.
Het begon al in de winkel. Er was 1 balie voor bestellingen en 1 balie voor losse verkoop, allen stond dat niet aangegeven!
Eenmaal afgerekend kan je buiten lekker staan blauwbekken in de hoop dat je in de juiste rij bent gaan staan. Ja had drie opties, 2 vrachtwagens en een bunker.
Na lang wachten uiteindelijk alles wel gekregen.
Daarna in Osnabrück zelf nog even langs de Lidl, lekker rustig en echt volop vuurwerk.

De Iron Man is volgens mij trouwens gewoon de Coroner met een ander label, hij heeft namelijk het zelfde BAM keuringsnummer.

Tamelijke chaos inderdaad, maar dat is het hier altijd. Beetje on-duits eigenlijk. Dit jaar erg veel nederlandse klanten, en de chaos navenant groter.
Voor eventuele volgende bezoekjes: het vuurwerk voor de nederlandse klanten ligt altijd in de garages achter het pand en nooit in de opleggers. Maar dan nog liggen de verschillende onderdelen van de bestellingen volledig door de hele garage verspreid, onbegrijpelijk.
Ook wij konden maar nét een controlepost ontwijken op de terugweg. Kostte wel een klein uur extra reistijd....
Kortom: volgend jaar toch nog maar eens heroverwegen of het de moeite is om deze trip te maken. Het wordt er met het jaar minder leuk op.

Hm, toen wij er waren viel de chaos reuze mee, 29-12 eind vd middag.
Konden direct het restant afrekenen en na wat gevraag en geroep heen-en-weer kwamen de potten uit de garage tevoorschijn. Daarna nog wat klein spul erbij gekocht. Dat duurde inderdaad wel iets langer, echt snel zijn ze niet, al lijken ze wel hard te lopen haha. Maar verder dikke prima hoor! Volgend jaar zekers weer, vooral zolang het gedoogd wordt, of wordt het dankzij CE zelfs legaal?

Voor eventuele volgende bezoekjes: het vuurwerk voor de nederlandse klanten ligt altijd in de garages achter het pand en nooit in de opleggers.

Bij ons lag het trouwens wel in de oplegger, die voor de winkel stond.

Ondanks de chaos ga ik er wel weer heen denk ik. Voor dit jaar verwacht meer nieuwe producten volgens de nieuwe "500 grams" regeling.

Ze hebben de website trouwens alweer aardig vol staan.
Iemand enig idee of dit de collectie voor dit jaar is, of dat er nog spul bijkomt?

edit: volgens Thomas van Tosch is de boel compleet :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan