kwintos
VWC lid
Ik mis eigenlijk nog de kartonverkoop zoals vorig jaar
Weet iemand of die nog erbij komt?
Die actie is geniaal inderdaad is het al zo goedkoop krijg je nog kartonkorting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik mis eigenlijk nog de kartonverkoop zoals vorig jaar
Weet iemand of die nog erbij komt?
Ook een goede ervaring mee gehad vandaag.
Politie stond bij de grens-overgang druk te controleren, maar we zijn er tussendoor geglipt.
M'n 9 Monster Kings waren er dus ook niet. Beetje slecht van NLE. Andere Nico artikelen waren er namelijk wel.
Kon gewoon netjes betalen, en daarna doorrijden naar de garageboxen achter de winkel.
Daar stonden de bestellingen keurig op pallets klaar!
Coroner was vervangen voor Iron Man, maar verder was alles er en klopte het als een bus!
Goede ervaring, maar voor een volgende keer wacht ik wel tot we legaal in Duitsland mogen halen.
Heb 20 km lang met zweethandjes en samengeknepen billen gereden.
Er is ook nog een hele zwik pyro-art toegevoegd, al voegt het niets toe op het toch al overcomplete assortiment.
Die 3 pyro-art minetjes ga ik wel even proberen.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
dus je moet bij deze winkel/site dus online bestellen en het hele of een gedeelde vooraf betalen. kan je hier ook voor de losse verkoop heen of krijg je dan zulken praktijken bij de Aldi en de Lidl.
en dan kun je op 29 dec het ophalen en hopen dat je op de terug weg niet van de snelweg wordt gehaald. moet je dan alles inleveren of wordt het gedoogd mits er een nederlandse beschijving op staat wat nu het geval is bij de Aldi en de Lidl
het is meer dan dat want hij is ook nergens te bereiken
vorig jaar liep het ook al niet lekker met de bestellingen, er zijn een hoop mensen die niet het juiste spul in hun bestelling hadden.