Toschpyro (Duitsland, Osnabruck)

Er is ook nog een hele zwik pyro-art toegevoegd, al voegt het niets toe op het toch al overcomplete assortiment.
Die 3 pyro-art minetjes ga ik wel even proberen.

Ook een goede ervaring mee gehad vandaag.
Politie stond bij de grens-overgang druk te controleren, maar we zijn er tussendoor geglipt.
M'n 9 Monster Kings waren er dus ook niet. Beetje slecht van NLE. Andere Nico artikelen waren er namelijk wel.
Kon gewoon netjes betalen, en daarna doorrijden naar de garageboxen achter de winkel.
Daar stonden de bestellingen keurig op pallets klaar!
Coroner was vervangen voor Iron Man, maar verder was alles er en klopte het als een bus!
Goede ervaring, maar voor een volgende keer wacht ik wel tot we legaal in Duitsland mogen halen.
Heb 20 km lang met zweethandjes en samengeknepen billen gereden.

Er is ook nog een hele zwik pyro-art toegevoegd, al voegt het niets toe op het toch al overcomplete assortiment.
Die 3 pyro-art minetjes ga ik wel even proberen.

Je spreekt jezelf tegen heartworm:D

1. Pyro art Disen
Link van Tosch: http://www.toschpyro.de/shop/de/Neuheiten-2011/Pyro-Art-Disen
YouTube Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2. Pyro Art Eisa
Link van Tosch: http://www.toschpyro.de/shop/de/Neuheiten-2011/Pyro-Art-ELSA
YouTube Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3. Pyro Art ELD
Link van Tosch: http://www.toschpyro.de/shop/de/Neuheiten-2011/Pyro-Art-ELD
YouTube Filmpje:
+ YouTube Video

4. Pyro Art Kara
Link van Tosch: http://www.toschpyro.de/shop/de/Neuheiten-2011/Pyro-Art-KARA
+ YouTube Video

5. Pyro Art Fanfir
Link van Tosch: http://www.toschpyro.de/shop/de/Neuheiten-2011/Pyro-Art-FANFIR
YouTube Filmpje:
+ YouTube Video

dus je moet bij deze winkel/site dus online bestellen en het hele of een gedeelde vooraf betalen. kan je hier ook voor de losse verkoop heen of krijg je dan zulken praktijken bij de Aldi en de Lidl.
en dan kun je op 29 dec het ophalen en hopen dat je op de terug weg niet van de snelweg wordt gehaald. moet je dan alles inleveren of wordt het gedoogd mits er een nederlandse beschijving op staat wat nu het geval is bij de Aldi en de Lidl

dus je moet bij deze winkel/site dus online bestellen en het hele of een gedeelde vooraf betalen. kan je hier ook voor de losse verkoop heen of krijg je dan zulken praktijken bij de Aldi en de Lidl.
en dan kun je op 29 dec het ophalen en hopen dat je op de terug weg niet van de snelweg wordt gehaald. moet je dan alles inleveren of wordt het gedoogd mits er een nederlandse beschijving op staat wat nu het geval is bij de Aldi en de Lidl

Ja je moet inderdaad online bestellen bij deze shop en een aanbetaling van 30% doen.Losse verkoop doen ze niet op een paar kleine dingen na.Als je wordt aangehouden weet ik niet hoe dat precies gaat verder,maar het blijft een bepaald risico wat je neemt.

Zijn er mensen die hier de 30e zijn geweest?
wil er dit jaar heen maar heb geen zin in drukte en kan alleen maar in de ochtend...

toschpyro

toschpyro

Hallo allemaal zijn er meer mensen die bij toschpyro hebben besteld zie een vervelend bericht voorbij komen.
Over het feit dat de bestellingen niet door kunnen gaan.

Sehr geehrter Kunde
Es tut mir außerordentlich Leid, aber leider haben einige Ihrer bestellten Produkte, plötzlich die Zulassung verloren.
Wir bitten um Verständnis, das es für uns Vorrang hatte, die Bestellungen zu packen , statt jeden vorher zu Informieren.
Wir hatten genug damit zu tun alles wieder umzupacken.
Bitte geben Sie mir etwas Zeit und ich werde ihnen im neuen Jahr die Differenzen erstatten.
Bitte schicken Sie mir hierfür ihre Bankverbindung.
Ihr GS Betrag und der Name wurde vermerkt
Nochmals Sorry für den Umstand, aber was mein Sie was das eine zusätzliche Arbeit für uns auch ist.
Ich wünsche trotzdem einen guten Rutsch und Ihnen ein paar Ruhige Tage.
Danke für Ihr Verständnis
MFG

Thomas Schulte

Gaat zo te lezen om bepaalde artikelen, niet om alles. Zal wel weer het Lesli spul zijn, dat konden ze vorig jaar ook al niet leveren hoorde ik.

het is meer dan dat want hij is ook nergens te bereiken
vorig jaar liep het ook al niet lekker met de bestellingen, er zijn een hoop mensen die niet het juiste spul in hun bestelling hadden.

ik heb daar een paar zinkpijlen fontijnen en fluitbakjes besteld dit zullen ze toch wel hebben hoop ik op 29 december

het is meer dan dat want hij is ook nergens te bereiken
vorig jaar liep het ook al niet lekker met de bestellingen, er zijn een hoop mensen die niet het juiste spul in hun bestelling hadden.

Dit probleem heb ik daar 3 jaar geleden ook gehad en daarna er niet meer geewest.

De artikelen die er tussen gehaald zijn, betreft eigenlijk alleen Lesli.
Weer een forse domper voor Lesli, want nu blijkt pas dat Stoppine gebruiken in een cake niet is toegestaan is in Duitsland volgens de BAM.
En aangezien nogal wat waaiers en blokjes van Lesli zijn uitgerust met een stukje stoppine, hebben die dus voor dit jaar weer geen toelating.

Top winkel, geen wachttijden en bijna alles van mijn bestelling gekregen (rond 500 euro). Alleen geen Lesli, alles boven 200 gram van Lesli zijn afgekeurd. Gelukkig had ik maar 2 potten van Lesli besteld. Volgend jaar zeker weer.

als ik op de site kijk zijn er geen prijsverhogingen voor de meeste dingen.
ze hebben alleen de 500 gram potten niet er op staan misschien komt dit nog

Back
Bovenaan