Toschpyro (Duitsland, Osnabruck)

heartworm

Banned
Toschpyro (Schulte Feuerwerk) uit Osnabruck

Plaats hier in dit topic het laatste nieuws en bevindingen over Toschpyro

Toschpyro
Thomas Schulte Hard- & Software
Bahnhofstraße 2
49076 Osnabrück
Telefon: 0541 / 911 945 61
Telefax: 0541 / 120 853 5
E-Mail: [email protected]
Webstek: Toschpyro

Openingstijden:

29 & 30 December: 10.00 - 19.00
31 December: 10.00 - 14.00

Info Winkel:

Dit is de winkel die elk jaar groot uitpakt bij de demo.

Er kan alleen online besteld worden.
Als je vanuit NL bestelt, dan is het alleen mogelijk om bij afhalen van de bestelling te betalen.
Voor zover ik begrijp zijn er ook uitlopende artikelen in de webshop.

Assortiment:
- Weco, NLE, Comet, Keller, Lesli, Diamond en aansteekhulpen van velerlei aard.

Adres Winkel (afhalen):
Bahnhofstraße 2
49076 Osnabrück

Iemand hier nog iets aan toe te voegen?

Ik heb even de prijzen van Lidl/Aldi niet meer paraat, maar kan deze zaak daar goed mee concurreren? Aangezien je online kunt bestellen is dat misschien veel relaxter dan de chaos van die supermarkten opzoeken :)

Yep, deze winkel kan goed concurreren met Aldi/Lidl.

Reno/Aquila voor 40 euro per karton (12 stuks). Da's 3,33 euro per stuk (vorig jaar bij Aldi 2.99 euro)

25 carat voor 7,99 (vorig jaar 6.99 bij Aldi)
Karton (12) voor 84.99 (7.10 euro p.s.)

Verder hebben ze de Monster King weer terug voor 11,99 euro.

Prijzen zijn in vergelijking met Belgie zeker een lachertje.
Rode Wasag is wel uitverkocht en komt waarschijnlijk niet meer terug in de webshop. Geel is er nog wel voor 7.99 euro per rol.

Kijk, dat zijn inderdaad nog eens prijzen! Maar als ik het goed begrijp kun je hier ook alleen maar de laatste drie dagen van het jaar terecht om je bestelde spul af te halen?

Iemand al live ervaring met deze shop???

Tuurlijk, maar in heel Duitsland kun je maar de laatste 3 dagen van het jaar terecht. (Net als NL)
Dit jaar zal ik die kant oprijden. Kort verslagje hiervan zal ik online zetten.

Mag ik vragen hoe je aan die kartonprijzen komt?
Dat maakt het namelijk misschien nog wel veel interessanter om daar toch maar een bestelling te plaatsen :D
Bovendien hebben ze een groter assortiment dan de Lidl's en Aldi's.

Wat een producten, wat een prijzen! Dat doet me hart toch sneller kloppen jongens. Geweldig!

kijk dan zeker eens op deze pagina , die 3,99er : http://www.schulte-feuerwerk.de/shop/index.php/cat/c13_Die-3-99er.html

Dan gaat er wel meer sneller kloppen dan alleen mijn hart :p

Ja, maar let met dat soort producten wel op dat je weet wat je koopt. Op de demo van tosch pyro heb ik heel veel producten gezien die een te slappe burst hadden. Soms kon je het zelfs geen eens een burst noemen!

ik weet het, het is gewoon goedkoop, maar let altijd nog even op met wat je koopt:)

Of bijvoorbeeld de Weco Bloody Mary! Ook 3,99 per stuk, bij een karton zelfs 3,33 (12 stuks)!

Hier een voorbeeld van 9 stuks.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als een product is uitverkocht wordt het gelijk verwijdert uit de webshop.

Als ze dan nog extra kunnen bestellen bij hun leverancier komt dit gewoon weer terug in de webshop. Perfecte manier van voorraadbeheer.

Rode Wasag is een tijdje weg geweest uit de webshop, maar is nu gewoon weer terug!

Ik heb er een bestelling dit jaar geplaatst alleen kreeg gister een mail of ik 30% wil aan betalen, zodat hij er zeker van is dat ik de bestelling kom ophalen.

Doe het wel en zal het tegen die tijd laten weten of ik alles gekregen heb wat ik besteld heb.

Monster King komt misschien nog terug, en dan kun je maar beter gelijk bestellen.
Ik heb nu 2 keer de laatste exemplaren besteld, maar Thomas vind nog wel eens wat in z'n bunkers....

Back
Bovenaan