Geweldige jaarwisseling gehad. Super gezellig met de buurt, richting 00.00 uur kwamen er steeds meer mensen bij om het vuurwerk te aanschouwen. Collectie bestond voornamelijk uit bewezen toppers uit voorgaande jaren, sommige ook in kooi. Ontzettend trots op de collectie, geld en effort om deze samen te stellen dubbel en dwars waard. De top van de toppers dan maar:
Compounds
- Spectacle Show 320 (zie commentaar in het topic Spectacle Show 320). Niet normaal
- Notorious (zie commentaar in het topic "wat steek je als laatste af"). Ben gewoon verliefd op het dwarrelgoud en de all-at-once zee aan goud wat lang blijft hangen.
- Fire Valley: zwaar genieten van begin tot eind. Mooie, gevarieerde show, tempo perfect. Lekkere spreiding. Echt een pareltje
- Super Flowers: Keiharde klappen, mega spreiding. Gekooide versie, blies me echt omver.
- 1,2" Firestarter: Dikke topper van Broekhoff. Jesus, wat een bak, heerlijk!
- Splitting Rainbow; Viel heel erg in de smaak bij het publiek. Elegante compound van GBV, erg mooi uitgevoerd. 2024 batch.
- Sensation 4: Heerlijke chaos, onverslaanbaar voor de prijs die ik er voor neer heb gelegd.
- Full Assault: Eeuwige favoriet. Alles klopt aan deze compound Blijf me verbazen dat dit 25mm tubes zijn.
- Stormfront: Opbouw is subliem, tempo versnelling richting einde toverde dikke glimlach op mijn gezicht
- Atlantis Lion: Rustmomentje, heldere sterren. Brede waaier!
- Dragon's Glow: Fish mines ging wel erg laag, maar enorm genoten van dit compact blokje. Erg mooie kleuren
- Immortal Gold: Had een jaartje rust gehad in de opslag. Sierlijk en gevarieerd. Gigantische burst.
Cakes
- Toxic: Wat een schoonheid! Wauw.
- Eastern Nights: Omlabeling van de Pig, gelukkig nog op de kop kunnen tikken bij Giezen Hoogkerk. Klapte ontzettend hard, afwisseling goud/kleur erg mooi
- Bull (China Red): Dit is by far de beste single waaier van Nederland wat mij betreft. Vooral door het moordende tempo, zonder dat dit ten koste gaat van de effecten.
Wat tegenviel:
- Turbo Fountain (Hello): Eerste gedeelte had onvoldoende stijghoogte, en dat was reden voor koop. Crackling op het eind echter dikke prima.